Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha hatt Leah Isabell i stedet.. Dette slik at det ikke blir lik ending på navnene.. Ellers, fin kombinasjon=)

Skrevet

Ville hatt Leah Isabell, det er på lista våres når vi håper på å bli gravid! Syntes navnet er kjempe søtt og nydelig!

Skrevet

Det er et nydelig navn, men forbindes unektelig med kongehuset. Uten at det er hverken positivt eller negativt, men ok å ha i bakhodet.

Leah Isabell er penere enn Leah Isabella;)

Skrevet

Leah er navnet på Märthas datter, Isabella er navnet på den danske prinsessen.. Men, flott navn. Synes det er nydelig. Leah Isabell er kanskje penere.. Men Isabella er også flott!

Skrevet

To nydelige navn som passer godt sammen. Er enig med de andre at Leah Isabelle låter litt bedre, litt enklere å si.

Skrevet

Egentlig et fint navn og fin kombinasjon, men litt kongelig for å si det på den måten....

Skrevet

Synes det er nydelig. Ville hatt IsabeLLA, Isabell har jeg følelsen av blir mer og mer brukt som mellomnavn :-)

Skrevet

Er ikke Leah litt oppbrukt???

Ekstremt mange barn som blir kalt det nå!! Blir kjedlig synes nå jeg.

Skrevet

Syns det var et klissete navn... Leah går til nøds, Isabella er rent sukkerspinn.

Skrevet

Altfor likt Leah Isadora..

Skrevet

Leah er fint, men oppbrukt på "nye" barn for en stund synes jeg.. Ikke gøy når 4 barn i samme klasse heter det...

Skrevet

Litt klisje, og altfor likt Leah Isadora, så jeg ville ikke brukt det...

Skrevet

synst da var nydeleg eg.....niesa mi heiter leah theoline...

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger!

Jeg simpelthen "elsker" navnet, men tror jeg ikke kommer til å bruke det.. Bare et "drømmenavn". =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Leah er ok, men kanskje litt oppbrukt? Liker ikke Isabella

Skrevet

Hvi du elsker navnet, så bruk det, ikke bry deg om hva andre mener :o)

Har en datter på 4 år som heter Leah (elsker det navnet, kort &

nydelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...