Gå til innhold

full jobb i 30 uke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg jobber 100% - har kun vært borte 4 dager i svangerskapet! jobber fra 8-16 hver dag (jobber i data-helpdesk).. men føler at NÅ begynner ting å bli tungt og ikke minst varmt. Skal ut i permisjon 12.juli, men vurderer å sykmelde meg 2 uker før den tid . . vi får se.. hadde jeg ikke hatt så lang reisevei så hadde nok ting vært annerledes. men bruker 1 time til jobb og 1 1\2 time hjem igjen . . puh!

Annonse

jobbet 80 % som vanlig arbeidstid fra før av, og nå har jeg gått ned til 60 % sånn at jeg har 4 dagers 6 timers uke. Når jeg spurte syntes legen min det var fornuftig. Er jo ikke noe poeng i å slite seg helt ut de siste ukene..Jeg vil gjerne jobbe så lenge som mulig, men klarer rett og slett ikke "full rulle".. Ting begynner å bli litt tyngre nå.. Spesielt komme seg opp om morgenen, fikse en spretten 4 åring og få han i barnehagen...

Har jobbet fullt fram til nå (dagmamma for to ettåringer tre-fire dager i uken i tillegg til å ha mine egne to på to på fire hjemme pluss vaker som sykepleier hver tredje helg), men nå kjenner jeg at kroppen holder på å si stopp og kommer til å be om sykemelding i morgen hos legen. Er 31+6 i dag (eller vi har vel tippet midnatt, så nå er jeg 32 uker), og hadde håpt å holde fram til jeg går ut i permisjon fem uker før terminen den 27. juni. Men en skal ha bitte litt overskudd igjen til egen familie også - og der er der ikke nå. I tillegg til masse nedpress og tidligere prematur fødsel. Så nå er det stopp...

Annonse

Jobber fortsatt 100 % - er i uke 30 nå.

Formen er fin, føler meg ikke alt for tung enda og jeg plages ikke av varmen heller (dette er det mest overraskende i hele svangerskapet mitt)

Til dere som er i sykemelding: Nyyt dagene i solen!

Er 29 uker på vei. Skal inn i min 30.uke imorgen. Jobber 100 %, fra 9 - 5. Har fleksibel arbeidstid, så går før om jeg føler for det og kommer senere om det er det beste. Sitter på kontor foran dataen så syntes forsåvidt ikke det er uansvarlig å jobbe såpass mye. Går ut i ferie 1.juli og har termin 23.august, så får en rolig tid om 3 uker da :)

Fremdeles i full jobb uke 32, dessverre litt mer enn 100%, men skal kutte ned det over 100 fremover. Deilig når kroppen fungerer, selv om man blir veldig sliten, går ihvertfall dagene fort når man er i jobb.

Er ikke veldig begeistret for varmen, da...men det går greit. Regner med å ta en uke ferie før jeg går ut i permisjon, så jeg jobber bare til første uken i juli. Skal bli veldig deilig å kunne roe ned litt!!! Håper bare jeg får litt tid til å summe meg før babyen melder sin ankomst =)

Hold ut i varmen, jenter, enten dere er på jobb eller hjemme!

Jeg er i uke 30 og jobber 100%, og háper vel egentlig at jeg kan det sá lenge som mulig, for det betyr jo bare at jeg er i form. Vet ikke helt hvordan juli blir, men mulig jeg reduserer da med en time om dagen de dagene jeg kan det. Er kjempeglad sá lenge jeg er i form men man vet jo aldri nár det kan komme plager som hindrer en i á jobbe.

Hei, Er 28+2 og er 50% SM, de to følgende ukene 80%SM og deretter 100% SM frem til permisjon. SM pga.BL, vann, kramper, kynnere etc... En hel haug denne gangen, ikke kjekt :(. Venter nr. 2, og det ble litt tett på nr. 1. Men vi gleder oss selvfølgelig, bare litt lei pga alle plagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...