okeke Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Starta på tabletter i forb m fryseforsøk i går og skal til ul fredag 13.juni. Vet dere antall dager etter ul som er "mest vanlig" å ha innsett?? Hvor stor er sjansen for at jeg får innsett mandag 16.juni??
Nøtt Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde innsett tre dager etter UL, så jeg tror sjansen kan være ganske stor. Kommer jo veldig an på hva UL-bildene viser.
okeke Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 jeg tror også sjansen er ganske stor for at d blir innsett mandag 16.juni, men fælt å si d men d passa myyyyye bedre om d blir tirsdag 17 juni sånn i forhold til jobb hehe...får jeg lov å gå en dag ekstra tro...? kan d skade??
Nøtt Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke om det kan skade, men det skader iallfall ikke å spørre klinikken :-)
okeke Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 nei ikke sant?? hehe, får først høre hva de sier på ul )) kan jo ha den aller tidligste timen de har den 17 jeg hehe, blir ikke sååå mange timene forskjell ))
Hormona med mai-prins Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Har selv hatt 5 fryseforsøk, på tre av disse var UL på fredag. Da har jeg satt inn på tirsdag hver gang. Hører til i Porsgrunn og der prøver de å holde fryseforsøk unna mandag, for at labben skal slippe å jobbe på søndag hvis de ikke absolut må. Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå