*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Lyst å se litt på meg,igjen? hadde bare "mensen" 2 dager denne syklusen. Trodde at jeg var gravid. Det murrer å murre så,og jeg er så kvalm hver gang jeg har spist noe. Hva kan det være? ser du noe mer på oss ang graviditet? jeg 140385 han 010481 på forhånd takk for svar aurora. ps: hvordan går det med deg,nyter du livet som mamma? )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 hei.Går greit som mamma vet du...hektiske dager.Får opp et ja på at du er gravid er altså.Har du ta og testa da?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Så bra at det går greit med deg ) jeg tok test to dager før ikm. Men er så redd for at den jeg tar nå også skal være negativ. Håper så virkelig at den sitter denne gangen. Hvor lenge kan det ta før hgc produseres? har hørt om noen som ikke tester positivt før de er 8/9 uker på vei. stemmer det. Tror du det samme om meg ang hcg???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Ja men nå bare ta den sjansen og eller gå og gruble eller vente til kanskje ikm kommer.Kan stemme at noe produsere seint,men ikke så vanlig mente legen min.Jeg blødde mensen første mnd jeg var gravid nå sist og fant ikke ut at jeg var gravid før ca 11-12uker på deg.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 da skal jeg ta en test i morgen å skjekke :-) håper håper... ser du noe mer på meg/oss? hadde du vanlig mens siste gangen før du fant ut du var gravid?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Nå skal du høre.Jeg fikk ul termin den 4 mai 08 og for å ha den termin så måtte jeg ha blitt befruktet mellom 10-12aug 07.Men jeg fikk mensen som ventet den 15aug 07.Og når jeg ikke fikk mensen den 17sept 07 så testet jeg meg og fikk da posetiv.Så min termin var jo 29mai.Men stemte nok med ul termin.Gutten kom jo 4 dager før termin og var da 3500gr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå