Gå til innhold

Har alle fått time til ordinær UL??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke fått time til UL. Tenkte vi skal fortelle det til de to barna vi har da, slik at de kan være med på UL og få se lillesøster/lillebror. Klarer vel kanskje ikke å vente så lenge med å fortelle. Er 11.4 uker på veg (tror jeg). Litt usikker på den merkelige utreiningen :-)

Annonse

Jeg har fått time 7 juli på ringerike i hønefoss, men siden jeg ville ha babyen på a-hus, så har jeg fått time der også, den 15, vet ikke om den 1 er gyldig lengre da....

Møter gjerne på begge, den7 får jeg ikke ha med søsken, men det får jeg på a-hus!

Fikk innkalling i går. Er 14+2. Fikk time 8. juli som blir midt i ferein, så jeg må høre om det lar seg gjøre å få det uka før. Ble litt skuffet , for det stod at barn desverre ikke hadde lov til å være med. (Kristiansand)

Hadde lyst at storesøster kunne bli med å se, men hun må visst nøye seg med å se bildet etterpå...

Jeg er 15 uker på vei og venter i spenning. De er snabla treige her i tønsberg altså. Er jo bare tre uker til jeg skal, så satser på at det kommer SNART. På en måte litt ok å ikke fått dato enda, for da blir det ikke så lenge å vente når man først vet dato. Jeg skal inn i slutten av juni.

Annonse

Var legen min også som sendte brev til sykehuset, også fikk jeg innkalling i posten. Fikk fremskyndet timen nettopp siden jeg skulle ha vært midt i ferien. Skal 4. juli. Nedtelling for fullt! Blir kjempegøy :-)) Håper de kan se kjønn på babyen, for jeg er sprekkeferdig av nysgjerrighet. Har lite å si hva det blir, og de kan jo jo som kjent ta feil, men artig å kunne få vite det likevel. Som oftest ser de jo riktig.

Lykke til alle som snart skal få se lille trollet!

Jeg fikk innkallelse idag, 3 dager etter at jeg hadde vært hos legen, jeg ble veldig overraska over hvor kort tid det tok :)

Jeg skal 23.Juli, gleder meg som en unge! Da er jeg 18+3 ca..

Skal også til Kristiansand:)

Noen flere som skal føde rundt 23.Desember i Kristiansand??:)

Jeg fikk innkallelse bare noen få dager etter første kontroll, veldig kjekt:) Skal den 26Juni, er da i uke 17, legen mener jeg er i uke 18, men det er feil:) Så hun har gitt meg termin i november... Så jeg blir svært overraska om hun har rett!!

Flere som skal til Ahus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...