Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Blir litt kjedelig med salat i lengda..... )
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Spekemat? Eggerøre og flatbrød! Nam nam! Hadde tenkt til å foreslå kyllingsalat.. hihi, men ser at du syns det blir kjedelig.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 ...og da mener jeg ikke nødvendigvis lette sånn kalorifattig men det blir litt drøyt med kjøttkaker og poteter nå synes jeg!! ;O)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal gjøre noe veeeldig enkelt i dag; Grønnsakssuppe med pølse i. Jeg bruker suppe og lapskausblandingen med grønnsaker fra fysedisken, slippe rå hakke de opp selv. Bare koker opp vannet, krydrer og har de i, tilsetter grillpølse i biter mot slutten.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 lette sommermiddager her i huset er å tenne opp grillen å grille det vi har i frysen....
Himmel og hav Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Nypoteter, kokt sommerkål, spekeskinke, rømme, smør til potetene og grassløk = den ultimate sommermiddag! Pastasalat Stekt makrell med poteter og agurksalat Asparges, godt smør og godt brød bondeomelett
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Laks med agurksalat, brokkoli, poteter og rømme Stekt ørret/laks på grillen Stekt pir (liten markrell!!) når det blir sesong for det!! Gleder meg! Grillet kylling med diverse grillete grønnsaker til Blomkålsuppe (helt nyyyyyyydelig!!) Fiskesuppe med reker, blåskjell, crabstic og fisk oppi Omelett Også har jeg dilla på salat jeg da, blir ikke lei! Stekt ris med grønnsaker og valgfritt kjøtt oppi! mmmm bra det snart er middag!!! Ble sulten nå!
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2008 Takk for lekkre tips!! )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Reker Smørbrød i alle mulige former og varianter Pannekaker Fiskekaker med pasta Omelett Grillmat Pølse i brød Kjøttdeig og pasta Kylling, tunfisk, egg og skinke eller cæsar salat Pytt i panne Fiskepinner Jeg har i hvertfall ikke matlyst i varmen, og lager de enkleste retter for å slippe og gro fast på kjøkkenet:)
*ale* Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Kok masse pastaskruer, ha i pølsebiter i vannet siste par minuttene... Ta av når det er ferdig, ta av vannet, ha i en bolle og bland i godt kryddersmør... tar 10 min og er superenkelt. Og ungene elsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå