Gå til innhold

Simo kombi eller duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer her?

Vi får høstbaby og vil gjerne ha god plass til vognpose.

Har sett på duovognen og vurderer denne sterkt, men vil gjerne høre fra deg om du har noen erfaringer å dele!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kombi og er veldig fornøyd. Husker ikke helt hvorfor vi valgte kombi istedet for duo...

Eneste som er dumt med den er at den er stor og tung, og for oss har den ikke egnet seg som sportsvogn. Den er ganske tung å ha ut og inn i bilen.

Men den er solid og det er skikkelig kvalitet med simo. Vognen er tett og passer sikkert ypperlig til høstbabyn din :)

Skrevet

Vi valgte kombi fordi da kan vi sette vognen nede og bare ta kombi-bagen m/baby med oss opp i leiligheten. Hadde det ikke vert pga det så ville vi valgt duo, for den har litt større bag og er litt lettere som bagvogn enn kombi.

Bebis kommer i august, og jeg gleder meg veldig til å ta i bruk vognen:-)

Skrevet

Duo er en gid del lettere og har større bag. Så om det ikke er et absolutt must å ha løs bærebag ville jeg valgt duo, eventuelt kan du jo faktisk ha en løs bærebag inni duo også, som feks en voksi pose med plate.

Skrevet

Har hatt kombi. Skulle jeg hatt en simo igjen, ville det nok blitt en duo fordi den veier mindre enn kombi.

Hva med å ta en titt på Brio Happy?

Skrevet

Brio Happy er vel ikke i nærheten av å være like romslig som simo er den vel?

Skrevet

Jeg har også vurdert kombi eller duo, og valget har falt på duo. Får baby i november, og vil ha størst mulig plass i bagen. Syns også den er finere å se på :)

Skrevet

Da var det derfor vi valgte kombi. Veldig greit å kunne ta ut baggen. Jr sov i baggen når vi var på besøk hos folk når han var helt liten.

Skrevet

Jeg har kombi, vil heller hatt duo.

I duovogna kan du løfte opp ryggen (uten å måtte ta ut bagen, som du må når det gjelder kombien). Duoen har også større bag, som du da kan bruke lenger.

Skrevet

vi har kjøpt simo duo,egentlig fordi den anbefalte de i butikken.. pga større bag,lettere å trille og sikkerhet sa de,vet egenlig ikke hva de mente med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...