Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bare 6 uker på vei men magen står ut som en liten ballong! Vil jo ikke at nonen skal skjønne at jeg er gravid men begynner å bli slitsomt å gå å holde den inn hele tiden=) Den er sånn hele dagen, ikke bare på kvelden.Er mitt tredje barn så regner med det er normalt å bli fort stor da men er jo ikke babymage så tidlig uansett. Har ikke noe luft eller noe slikt, så lurer fælt på hvorfor magen da er så stor...Har vært overstimulert men har ingen andre symptomer på det nå, så regner med det ikke kommer av det, eller? Bør vel ha andre sympromer i tillegg før jeg kontakter lege...? Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

jeg var også veldig oppblåst da jeg var gravid, og spesielt i begynnelsen. Hørt mange andre som har vært det, tror det er helt normalt. Lykke til:)

Skrevet

Hei igjen 2 små!

Har du vært og sjekket om du har væske i buken? Min buk ble tappet for 4,5 l væske, men noen dager senere var buken like utspilt igjen. Væska kommer/kan komme tilbake igjen om du er gravid, og du ser gravid ut - ikke mulig å skjule. Dette kan vare helt til uke 10 ca når kroppen slutter å produsere så mye HCG. Problemet er bare at etter det vokser magen av andre grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...