Lissi♥♥♥♥ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 For snart 2 år siden under det ordinære forsøket ble jeg overstimulert og innlagt på sykehus ca på rugedag 4-5. I alt kaoset som fulgte ble jeg altså gravid, og den sedvanlige kvalmen kom vel i uke 3-4. Nå er det 5 dager siden fryseegg ble satt inn, og jeg kjenner ingenting! Egentlig deilig, men litt skremmende. Jeg hadde så lyst på en joggetur at jeg ikke klarte å vente lenger, så joggemila ble unnagjort i dag tidlig. Vel, vel, om spiren ikke sitter/satt nå, så er den nok løpt av meg... Hvordan er formen til dere andre?? På hvilken dag kan man tidligst teste og slumpe til å få positiv test, ca dag 10-11??
Nøtt Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hehe, så vittig. Jeg var også ute og jogget i dag. Er på rugedag 4. Kjenner ingenting symptomer. Sist var jeg også overstimulert og innlagt. Æh, likte ikke helt det du skrev med at spiren er løpt av deg. Det går jo ikke an!! :-P
Silje & prinsen<3 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei=) Er er også på rugedag 4..Kjenner ingenting, men det er vel litt tidlig=) + at eg aldri har vært gravid, så vet ikke hvordan det kjennes ut.. hehe.. Det blir spennende fremover å se hvor mange av oss som blir gravide=)
AniBer Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 I dag har jeg kjent litt murringer i magen, er på rd 6 i dag.. Jeg har vannet plenen og koblet litt ekstra vannslanger i dag! Var veldig festlig her, vi er 3 naboer som er sykemeldte..!! Ingen visste om hverandre... he he Så vi har kost oss i sola og skravlet i dag. Deilig!! Nå får jeg grillbesøk av min far og 2 av søsknene mine!! Ha en fortsatt fortreffelig dag i solen jenter!!! Tirsdagsklem
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 I dag er jeg i skikkelig RAR form. PMS, på en måte. Kort i lunta, vondt i ryggen, og ballongpupper. Så jeg er brennsikker på at om 5 dager er tante M her. Har ingen murringer, føler eg bare vanlig med ryggvondt og smågrinete, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå