Gå til innhold

planlagt keisersnitt noen? :)

Anbefalte innlegg

hei...er det flere her ute som skal ha planlagt keisersnitt i juli? har dere fått info om operasjonen og hva man trenger å gjøre før selve operasjonen? ellers hva tenker og føler dere? selv gleder jeg meg.og er veldig spent. men har ikke fått endelig dato enda. får det om tre uker ca.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137909809-planlagt-keisersnitt-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

jeg skal ha planlagt keisersnitt, men ikke før i august:) var på sykehuset idag for å snakke om datoen og det ser ut som det blir 20.august, men må vente til jeg får brev i posten!!

har ikke fått noe info om selve ks, skal visst inn ca 1uke før og snakke om det samtidig som de sjekker hjerte, lunger, tar blodprøver o.l.

er det første barn eller har du hatt ks før?

jeg har et ks bak meg fra før, men det var ikke planlagt. er veldig spent denne gang siden det er planlagt, har hørt at det er en helt annen opplevelse enn min forrige opplevelse:)

hei. ja jeg hadde hastekeisersnitt for 4 år siden med førstemann. kunne gått skikkelig galt men det gikk heldigvis bra med både meg og gutten. ser frem mot keisersnittet i slutten av juli. tror det blir en fin opplevelse jeg;) godt å slippe å være redd for at det samme skal skje igjen. jeg hadde nemlig for trangt bekken. nå ser jeg frem til en fin fødsels-opplevelse. ;) hva er grunnen til at du får planlagt k.snitt? lykke til ivertfall...:-)

ranita

Annonse

Jeg har termin 8/8 og skal ha planlagt keisersnitt i slutten av juli - har fått datoen for en god stund siden. Jeg har ikke fått mer info enn at jeg skal legges inn dagen før operasjonen og at det denne dagen blir mye venting. Antar jeg skal snakke med anestesilege og gynekolog, samt ta ul.lyd for å se i hvilket leie ungen ligger i.

Jeg gruer meg. Har vært operert mange ganger tidligere, og vet at tiden etterpå kan være tøff. Gruer meg spesielt til at barnet og mannen min går ut av operasjonsstua, tror det blir ensomt for meg. Er jo glad for at han følger den lille, det er det viktigste, men er forberedt på at jeg kommer til å føle meg forlatt. Jeg gleder meg likevel til å få det overstått og aller mest til å få treffe barnet mitt!

Jeg fikk beskjed når jeg var på sykehuset nå sist, at jeg skal komme inn ca 1uke før selve ks. Da skal jeg snakke med anestesilege, gynekolog o.l og ta ul, blodprøver o.l! Så skal jeg møte tidlig på selve ks dagen, fastende! Mer enn det vet jeg ikke enda, men venter på å få brev i posten med selve datoen:)

Fordi de ikke vil at det skal sette i gang av seg selv. Bor 1 time fra sykehuset, og kan under ingen omstendigheter føde vaginalt. Sist tok de ks i 35. uke, men denne gangen håper de at jeg kan gå til 38. uke. Er ikke sikkert det skjer, men uansett så blir 31. juli siste dato :)

Jeg skal også ha planlagt keisersnitt. Endte med hastekeisersnitt sist, så jeg tør ikke noe annet... Har ikke fått noe dato enda, men skal til legen nå på tirsdag,regner med vi diskuterer det nærmere da. Må si jeg gruer meg litt til smertene i etterkant, har fortrengt mye fra sist gang. (snart 5 år siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...