Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår skal hete Aila, men vi funderer å grubler på om/hva hun skal ha til mellomnavn.

Hva synes dere passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aila er helt nydelig :-)

Synes Aila Elisabeth er helt fantastisk flott!! =)

Ellers liker jeg:

Aila Emilie

Aila Otilie

Aila Sofie

Aila Regine

Aila Dyveke

Aila Elea

Aila Helene

Aila Josefine

Osv..

Skrevet

Takk for forslag :) Ha vurdert Elea :) Eller kanskje Elise, ..:) Det er jo et veldig fint navn synes jeg.

Flere forslag?

Skrevet

Aila Elise, Aila Alise, Aila Alis...?

Skrevet

Har ei jente med 3 navn jeg. Og det er jammen meg en utfordring å finne disse navnene som passer sammen. Vi har oppkallingstradisjon i vår familie og dermed ble jentungen hetende Iris Olea Indianna. Oppkallt etter min gumor, min mor og min farmor. Hun kalles bare Iris tildaglig.

Aila er et nydelig navn. Et slikt kort og flott navn bør, etter min mening følges av et navn som ikke har samme bokstav på slutten, og gjerne et flerstavelses navn. Aila Elise er perfekt, og nydelig. Sammen med Aila Elisabeth. Alia Benedicte. Aila Emilie...osv osv

Skrevet

Jeg er av annen mening. Jeg synes ikke Aila Elise, Aila Elea osv passer.. synes det blir for like navn og for mye vokaler..Synes det trenger noen sterke konsonanter..? Men siden du liker det, så er jo Aila Emine et forslag.. andre:

Aila Mathine

Aila Tomine

Aila Marie

Aila Viktoria

Aila Theodora

Aila Vanessa

Aila Michelle

Aila Celine

Aila Nikoline

Aila Leonora

Aila Henrikke

Aila Marikken

Er det noe her du likte? Eller er jeg helt på villspor? Har ikke hørt Aila før så vet ikke helt:p

Skrevet

Aila er nydelig! Godt valg :) Ikke hørt mye før. Synes Aila Elea blir for like navn som hun foregående. Synes Aila Emilie er bedre. Men finnes sikkert mange fine å kombinere med Aila .Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...