Gå til innhold

Noen fra Holmestrand/re/horten som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er fra Holmestrand men kjenner ikke til Strand, men ei strand som heter Sand. Den ligger på E18 mot Tønsberg og er fin og stor. Etter at Dulpen kom i sentrum, hvor det er flest "fjortiser" er nok Sand et bra alternativ og det var dit vi dro da vi var små. Ellers så er det jo fint i Hageman, sørsiden av byen eller på Løvøya mot Horten.

Hei igjen :)

Her ute på Husvik er det fint vettu. Men om du skal til Horten er det Løvøya, Vollane, eller Borrestranden. Åsgårdstrand stranden er også fin. Sandsletta (Sand i Holmestrand) er mer campingplass, men fint der og :) Skal du duppe magen nå da? Er jo så utrolig varmt om dagen at det er til å besvime av!

Takk for hjelpen dere =) ja må jo kjøle meg ned litt inni mellom. endelig fått med samboeren til å kjøpe basseng =) LinnR83 bor du ved Husvik eller? Var sandsletta jeg mente, hehe. Ikke godt å vite når man ikke er kjent. Får prøve å finne de andre strendene dere nevte også =) takk takk

ÅH...Basseng? Dæven steike! Det vil jeg OG ha!!!! Kan jeg ligge der å hvale meg ifred, uten alle de laaaange blikkene på stranda :) Ja, bor på Husvik. Ikke så stor strand her, men grei nok. Bor 4 meter fra stranda. Det er rett og slett gull! Du får prøve å dyppe tærna i havet denne helgen da. Er meldt regn neste uke :( Egentlig litt bra. for plenen her er helt gul! Gresset er tørst stakkars!

Ja, tror basseng hadde gjort susen. Kjøpe enten på plantasjen eller lekeplaneten =) har fått badet litt i sjøen i helgen, var deilig =) 4meter fra stranda ja, deilig =) Ja trenger litt regn nå, gresset er ganske tørt. Jeg får kanskje komme meg en tur til Husvik stranda en deg da =)

Annonse

lekeplaneten selger et til rundt 2000, da er det også pumpe, trekk til å ha over + noe midler som må oppi. Plantasjen koster det 2500 ca. men det er også mye større =) Ja hadde vært kjempe koselig å tatt en tur =) jobber du fult eller?

Åh...skal ønske meg det til 25årsdagen min i Juli! Vil ha stoooooort! Hehehe. Jeg er 100% sykemeldt, så det er ikke mye jobb på meg om dagen. Du da? Jobber du fullt? Har du FB profil eller? Sender deg navnet mitt på PM så kan du legge deg til der om du vil, så kan vi snakkes der. Vil ikke legge ut formye her.

jeg får vel komme meg inn på FB da =) hehe. jeg er 50 prosent sykemeldt. men får se om jeg snart går ut i 100 prosent. Er på jobb jeg nå ja, sliter neg gjennom noen timer, hehe. men jeg skal komme meg inn på FB eller så kan vi også snakkes på msn =)

Et godt stykke fra Re, men vet du hvor Tolvsrød/Ringshaug er? Ringshaugstranda er ei superfin strand. Kåret til norges 5. fineste strand av VG nå nylig.

Eller så er det evt Borrestranda i Horten/Borre. Rett ved Borre kirke.Løvøya er fin også. Og Sand.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...