Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei! Ver så snill! Eg er heilt rådvill, og lånekassa har alt for lang kø på kundetelefonen sin:( Er vg2 elev, og har tenkt å ta eit heilt års permisjon før eg begynner på vg3 (då ungen kjeme i slutten av september/begynnelsen av oktober). (Og vi har ikkje krav på foreldrepengar, og treng sommarferien på å jobbe litt heime). Men, har eg då rett på fødselsstipend av lånekassa? Evnt kor mykje? "Permisjon fra utdanningen Tar du permisjon fra utdanningen, kan du fortsatt få fødselsstipend. Men husk: Skal du ta permisjon tidligere enn tre uker før fødselen, må dette være på grunn av sykdom eller av faglige årsaker, hvis ikke kan du miste retten til fødselsstipend. Tar du permisjon i mer enn tre uker før fødselen, kan du miste retten til støtte i tiden fram til tre uker før fødselen." Kva vil fagleg årsak seie? Har eit studieopplegg som fungerar dårleg med nyfødd unge. Uregelmessige dagar. Hardt fysisk arbeid. Og må ha samanheng i skuleåret for å få med seg det ein treng til eksamen. Korleis forklare dette? Eg har søkt om skuleplass, skal få tak i skrifteleg bekrefting i dag, og få ein lærar til å hjelpe meg med permisjonssøknad til skulen. Korleis bør eg utforme den, for å kunne få fødselsstipend? Har buplass under barselpermisjonen noko å seie for utbetaling (om eg bur hos mine foreldre, har det at bf skal i militæret noko å seie feks)? "Vilkårene for å få fødselsstipend er at du har opptak i en utdanning og: * at du har hatt rett til stipend eller lån fra Lånekassen de siste seks månedene før fødselen/adopsjonen * at du bor sammen med barnet * at din eventuelle ektefelle eller samboer ikke samtidig mottar foreldrepenger (fødselspenger) fra folketrygden. Unntak gjøres ved bruk av ordningen med graderte foreldrepenger (tidskonto)" Punkt 2 og 3 er greie. Men, nr.1: rett til stipend eller lån frå lånekassa siste 6mnd? Har jo stipend no, men om eg tek permisjon frå 19.juni (dette skuleåret sluttar då), så har eg jo ikkje rett til stipend/lån siste 6mnd. I alle fall ikkje heile tida?? Og som om ikkje det var nok, så har vi eit såkalla ”sommarkurs” sommaren mellom vg2 og vg3, som på ein måte høyrer til vg3. *Arg!* Skjønnar ingen ting!! Viss dette ikkje er muleg, må eg då gå på skulen for å få pengane? Uff, eg skjønnar ingen ting av dette! Blir deprimert. Hjelp? Noken med erfaring med eit liknande opplegg? Har og lagt ut på "skravle" og på "gravid og student" men treng virkeleg hjelp med dette! Og beklagar lengda! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137908565-hjelp-meg-s-heilt-%C3%A5r-permisjon-vgs/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå