Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til alle dere flotte kvinner-- vill jeg gjerne si Gratulerer- dere er sterke, modige , ja rett og slett fantastiske. Det å føde et barn er noe så speciellt og unikt- og dessverre allt for lite " forsket" på.

Det å forberede seg til fødsel er alfa& omega Og da mener jeg å VIRKELIG forberede seg.

Å bli bedre kjennt meg seg selv- er det første skrittet

Hvorfor?

At kjenne seg selv bedre, og da mener jeg vårt indre , yttre, tanker , følelser mm ( og ev det åndelige ) -- gir en trygghet, indre ro , følelse av mestring , styrke. Ved å gå innover i seg selv- får man anledning å " jobbe" med ev traumer fra barndom/ tidligere i livet. PÅ en måte så rydder man opp i det som varit-- Du " kaster" ut allt det gamle som du ikke trenger bære på mer og lager mer plass for den du egentlig er. Du få laget plass til glede, takknemlighet, tilstedeværelse og mye kjærlighet.

Allt dette bidrar til at du åpner opp for å begynne kommunisere med deg selv og ditt indre på en ny og egentlig helt naturlig måte...

I vår del av verlden og i vårt samfunn har ikke dette vært så naturligt-- vi har på en måte fokusert mer på det materialistiske......

Når vi føder- kopples en merkelig urkraft inn----- dette kan høres "rart" ut men det er på en måte slik.

Alle vi mennesker har en meget sterk indre kraft-- Ved å lære kjenne ditt indre, åpne opp for din intuisjon og evne til å lytte til din kropp og ditt blivende barn -- så har du mulighet for å kunne føde på en naturlig måte - hvor du i samarbeid med din fantastiske kropp og baby- får en mulighet til en unik fødselsopplevelse.

Jeg har selv opplevd å være en travel opptatt kvinne ( mer materialistisk) , som ikke klarte ta emot signaler fra kroppen min eller foster i maven... jeg hørt det - men ansåg da at det andre var viktigere-- Jeg skjønte ikke.... vad det betyr å stoppe opp å lytte til signaler--- resultat- prematur fødsel , uke 32- allt gikk veldigt bra - fantastisk gutt på 7 år idag

Heldigvis våknet jeg =) av denne " ubehagelige " opplevelsen.Jeg begynnte å lese bøker om selvutvikling , gikk på kurs - lærte meditasjon, og mye annet =),, og så leste jeg om Lamaze- brukte allt dette under neste graviditet- og hade en helt annen opplevelse- Fantastisk fødsel. Vidunderlig sønn på 5 år =)

Resultat av dette-- at jeg idag har skiftet yrke

Jeg har startet et sted , hvor man kan lære mer om seg selv

Jeg ønsker dere alle et varmt lykke til

Finn din vei innover - helbred dine indre sår - få tak på DIN nydelige vakkre unike indre kraft og fød ditt/deres vakkre vidunderlige barn med glede

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...