Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Ser en link under her nemlig angående at det skal være tre klikk ved 112,5 dose, jeg har 150 dose, det vil vel si fire klikk om det er 37,5 "i" hvert klikk.. jeg ser hva dere skriver.. jeg har ikke begynt på sprøyta enda, har puregon penn. Det jeg lurer på er hvordan dere kan ha dose med 112,5? Min har to streker/klikker mellom hver 25 IE. Altså 0 , , 25 , , 50 , , 75 , , osv. Det er jo ikke noe alternativ med komma? eller så lite som 12 for den saks skyld. Og jeg vet at første gangen skal jeg stille inn på første hakket og så trykke til jeg ser en dråpe. Men det er ikke meg gitt å stille inn på 37,5...? Og kommer vi ikke til å høre like mange klikk når vi trykker inn som det vi hørte når vi stilte inn? Mye dumme spørsmål her nå, bare ser at det er lett å gjøre feil, og ble redd for å gjøre det samme..
Sophieann Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Heisann! Den diskusjonen tidligere var ang en Gonal F penn. Den er litt annerledes, og har derfor en annen innstillingsmetode.(Bl.a en egen innstilling for 37,5) Så ikke heng deg opp i alt som står her! Les bruksanvisningen for pennen DIN godt, og hvis du fortsatt lurer på noe så kan du bare ringe klinikken eller spørre her. PS: det er ingen dumme spørsmål! Er ikke så lett dette, og man vil jo at det skal bli riktig! Masse lykke til.
mamma til tre prinsesser Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 De trådene som har handlet om klikk i det siste gjaldt gonal-f pennen, ikke puregon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå