Gå til innhold

hva slags matvarer o.l. kunne man få kjøpt før men ikke nå lenger som man savner da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror de selger potetgull med dill på ikea...

Skrevet

Nei, det gjør den ikke. Kanskje såvidt når man tygger av den aller første biten, men den er LANGT unna.

Jeg savner Soho og Shio!

Hadde de fjerna mangoen fra Imsdal fruktvann, så hadde det smakt Shio med fersken!

Skrevet

Men krystal pepsi og vanlig pepsi smakte akkurat det samme. De hadde bare fjernet farge e-stoffene. Ble faktisk gjort placebo på dette som viste at folk trodde crystal smakte bedre.

Helt sykt, for jeg minnes også at krystal pepsi var så god. Haha, der ble vi lurt gitt.

Skrevet

Jeg glemte Snack Pack!!!! Mmmmm.... Dove-sjokoladen...

Skrevet

soho og sjokoviking(knekkebrød med melkesjokolade) ingen som savner den? Den solgte de kun på Rema her i byen.

Skrevet

Melkesjokoladepålegg som fantes da vi var små. Var kuer på boksen og jeg kalte det for kupålegg :-) Det var godt det!!

Skrevet

Vanilla Coke mener jeg de har på Centra.

Nutella har de sluttet å selge på Centra, så jeg leter også!

Skrevet

Hapå med sjokoladesmak!

Shio savner jeg og, og SoHo-sjokkis.

Drillo-isen var utrolig god! og den er borte...

Panda-brus!

og sånn brus på rosa boks, Kiss eller noe...

Crystal-pepsi savner jeg og...

Skrevet

Er det noen som husker brusen som het LOVE? Lys rosa halvlitersboks med mintgrønn leppe på også sto det love også i mintgrønt tror jeg, klarer ikke helt forklare smaken, men den var kjempegod..

Bugg, i masse farger og med sånn strekdeler på midten, den grønne og svarte husker jeg best.. 50 øre stk, så vi fikk jo en haug bugg når vi trilla unger i gata.. også dissa sad-sam tyggisene og andre jeg ikke husker som det alltid fulgte med klistremerker eller tatoveringer i, de kosta også 50 øre,det var tider ja..

Pæreis, ikke dagens i 10pk, de er absolutt ikke sammenliknbare engang..

Blåbær-is

Blå lakris-snører, men de fins heldigvis i sverige..

Snack Pack

Mexican Style Pizza

Skinkepostei, nesten som leverpostein, men finkvernet skinke med gressløk, løk og tomat i, nammis..

blir jo sulten bare av å tenke på alt detta...

Skrevet

Myk tyrkisk pepper., og tyrkisk pepper is :)

Pære-is :)

Rødgrøt :)

En sjokolade, husker ikke navnet. Hadde gult papir med et lite farget felt i hjørnet, husker ihvertfall at det var en rød, lilla og blå. Den lilla hadde et slags mykt krokanfyll, nam nam :)

Skrevet

Tror du mener Riegel-sjokoladen?

Skrevet

Savner den brusen som het Shio (tror jeg) med fersken smak. Digget den!

Skrevet

snack pack - hvor ble det av den??? de var jo helt avhengighetskapende...

Skrevet

Store hobbysjokoladeplater...........

Skrevet

+Nugatti med appelsinsmak.........

Tuller, den var grusom, folk ville ikke kjøpe den så vi fikk med gratis Nugatti m/appelsinsmak fra butikken. Den gikk rett i søpla.

Skrevet

Også husker jeg isen fra da jeg var lite. Ren is på pinne med jordbærsmak, pakket inn i firkanter i en slags folie. Nam, nam.

Og paprikapotetgullet i små poser smakte mye bedre enn nå.

Samt at jeg savner den vanlig makrell i tomat som ble lagd i Norge. Den var mye bedre før...........

Skrevet

Hubba Bubba

Chicken pomms

Skrevet

Savner den gamle bøtteisen. Den het det. Fra Diplom-is.

Pappbeger med oransje streker på. Bøtteis med krokan - halleluja, den var god!

Og så savner jeg dundersalt til 10 øre.. nam

Skrevet

Savner Sandnes (eller Sundnes??) potetgull med grillkrydder.. Rød pose med gul skriftt på om jeg ikke husker feil..

Og potetskruer med salt og pepper - vet det finnes men det er jo umulig å finne tak i!!!!!!

3 musketeers sjokoladen........... nam.....

Skrevet

åå savner Hvite Twixen og Melkesjokolade med kokos!!!! Tror det var Limited Edition på begge, men fyyy f*** de var goode:D

Skrevet

også California-brusen!naam

Skrevet

Tuxie: Jøss, jeg trodde ingen andre enn meg husket "Melkesjokoladepålegg"! Det var bare kjeeeeempegodt! :o)

Ellers savner jeg Indonesisk kylling med appelsinsaus, fra Toro. Savner også løksuppen fra Toro... :o)

Av godteri: Den gode, gamle BLÅ Hubba Bubba'en med lakrissmak, Riegel, gammeldags Bugg med "delestrek", tiøres løsvektgodteri fra nærbutikken (dundersalt, rosa og grønne "drops" osv...), en is fra Drammens is eller Diplom is som het Twin (i et gjennomsiktig beger; fløteis med jordbær- og sjokoladesaus "rennende nedi isen"... Ordentlig bra forklart, føler jeg!!!), og sikkert myyyye mer!

Skrevet

Det er ikke BUGG du mener??

Men den blå hubbabubbaen (lakris) var knallgod! Hvorfor kan de ikke få den tilbake??

Skrevet

Jeg savner Spirello isen, den var kjempe god og minner meg om sommer:) Det er mange år siden jeg har sett den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...