S.J.E.F.E.N Skrevet 3. juni 2008 #27 Skrevet 3. juni 2008 sjokella eller hva det het et sjokoladepålegg eneste sjokoladepålegg jeg noen gang har likt!
Himmel og hav Skrevet 3. juni 2008 #28 Skrevet 3. juni 2008 Iduns karridressing - har vært borte i maaaange år. Kirsebærpinne - som Gullpinnen men med kirsebærsmak. Sist sett tidlig på 80 tallet. Grønne french fries - tror det var bare meg som kjøpte dem...
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #29 Skrevet 3. juni 2008 Soho,de gamle svææære buggene som var strek på midten som man kunne dele med noen hvis man ville... Også husker jeg en type ostepop som het SNAP! Noen andre enn meg som husker den? Rød pose med bilde av en rotte? Mmmmmmmmmm....
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2008 #30 Skrevet 3. juni 2008 french fries med paprika smak kims potetgull med biff og løk smak pæreis...de som finnes nå er ikke det samma soho gøy champagne saft..den gamle gode
fox`y Skrevet 3. juni 2008 #32 Skrevet 3. juni 2008 soho french frise m/paprika sjokolade hapå pære is riegel ost og løk potetgull d er masse jeg savner fra da jeg var lita ja:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 3. juni 2008 åh... mexicana var det ja!!! huff... fikk lyst på det nå!! og jeg som nesten ikke liker sånn type mat engang... kan vi ikke lage en underskriftskampanje for å få den tilbake?? hehe
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #35 Skrevet 3. juni 2008 kom på en ting til det var en sjokoladeis (sånn type kroneis med kjeks) som het noe med chocolate pich?? eller sånn... den hadde lys og litt mørk krem og flytende sjokolade inni og med sjokoladebiter... åh!! det skulle vært forbudt å ta bort den isen!!!
mam <3 Skrevet 3. juni 2008 #36 Skrevet 3. juni 2008 - Soho - Tyrkisk pepper is - En grønn brus med troll på etiketten, fra grans - Dalmatineris (cola og sitron sorbet) - Blomkålsuppe med ost - Milky Way pålegget - Crunch pålegget? Sjokolade og peanøttsmør pålegg.. - Tyggisbomber, svarte tyggiskuler med sann pulver i - Orginal hubbabubba (de digre), har ikke sett det på lenge Sikkert mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå..
Lillesnuppis Skrevet 3. juni 2008 #38 Skrevet 3. juni 2008 Savner de slurp saftposene jeg. så nå går det i Braincooler med cola smak. Åsså den black cat tyggisen, å den orginale buggen. Popcorn med ostesmak. Å kylling nuggetsene de hadde fra prionor før ( kjempe god krydder smak på den.
Mamma2OO5 Skrevet 3. juni 2008 #39 Skrevet 3. juni 2008 En fersk pizza de hadde på Bunn pris. Den var med peperoni og jalapeno på. Ååååååh så god den var!!!!!!!!
Mamma2OO5 Skrevet 3. juni 2008 #40 Skrevet 3. juni 2008 Av godteri så har vi Nibbit!! Potti far og munchos! ooh som de er savnet!!
♥ McQueen♥ Skrevet 3. juni 2008 #41 Skrevet 3. juni 2008 Ja jeg husker den tynne ostepopen i den røde rotteposen!! Var skikkelig god. Åhhh fikk lyst på det nå..
jentebanden Skrevet 3. juni 2008 #42 Skrevet 3. juni 2008 Milky Way-pålegget (får noe lignende på Lidl) Hvit Ha-På, nam nam!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. juni 2008 #43 Skrevet 3. juni 2008 jeg savner Indonesisk kylling med appesinsaus fra Toro... Den var veldig god!
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 3. juni 2008 #44 Skrevet 3. juni 2008 Gul greddost fra tine, var med noe krydder inni. Får helt vann i munn...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #45 Skrevet 3. juni 2008 Chips med dill smak !!!! Vet Estrella har den i utlandet, men har ikke sett den i norge på årevis. Den er nyyydelig. Og jeg fikk alltid ha bollen for meg selv - ingen andre som likte den. Og Yoghurt med Sitronsmak. Jeg levde på det i lane tider. Kuttet opp banan og hadde sitron Yoghurt over. Nam.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #46 Skrevet 3. juni 2008 Blues sjokoladen. 5 minutt sjokoladen. Uncle Ben`s kinesisk chili på glass.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 3. juni 2008 #47 Skrevet 3. juni 2008 -Isbre-drops (blanke, avlange drops med søt mintsmak) - disse var utrolig gode!! -Tyrkisk pepper is -Myke, små tyrkisk pepper drops -Lakrissnører i blå pakke -UFO drops Og sikkert myyye mer som jeg ikke kommer på i farten!
Mamsen og lillegutt Skrevet 3. juni 2008 #48 Skrevet 3. juni 2008 -lakrissnører i BLÅ pakke..... de var salte og gode, de svarte som er nå er ikke gode i det hele tatt:( -french fries med paprika!!!!
Ioren Skrevet 3. juni 2008 #49 Skrevet 3. juni 2008 Flux Soda får du kjøpt der de selger brus fra Roma mineralfabrikk Elsker den brusen og har en brusshop 5 minutter unna http://roma.no/butikk/sortiment.htm http://roma.no/salgssteder.htm
tezzzer med 3 Skrevet 3. juni 2008 #50 Skrevet 3. juni 2008 Tyrkisk pepper isen får dere hos hjem-is:-) Har kjøpt, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå