*Mamma og lille gull* Skrevet 3. juni 2008 #1 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg er sykemeldt 100%, har vært det en stund og kommer til å fortsette å være det. Skal ha ferie i midten av juli og i 5 uker framover. Etter ferie har 4 uker før jeg går ut i perm. Burde jeg ta ut ferie eller fortsette sykemeldingen fram til permisjonen? Når skal jeg da ta ut ferien min? Leste et sted at man kan ta ferien i permisjonen, men at man da må passe på å ikke ta mer enn 4 uker og 1 dag, for så å overføre de resterende dagene. Hvorfor det? Har også gått opp i lønn siden jeg ble sykemeldt og tenkte derfor at det kanskje lønte seg å ta ut ferie før perm sånn at disse ukene ble tellende for utrgening av fødselspenger. Kjeder meg masse når jeg ikke jobeber, alle andre er jo opptatt med jobb!! Noen tips til hva jeg kan finne på.....? Takk for svar, synes det er så mange ting å tenke over ogsette seg inn i. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137907988-sykemeldt-og-ferie-flere-som-kjeder-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå