alene mamma88 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 jeg har bestemt meg for navnet Lucas visst det blir en gutt.. tenkte kanskje på Lucas andré, noen som har noen meninger om det navnet? noen andre gode forslag til hva jeg kan sette bak Lucas navnet??
(Oktober) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Lucas er kjempe fint! Og passer godt med Andrè.. Andre forslag: Lucas Matheo Lucas Nathaniel Lucas Emil Lucas Christoffer Lucas Aleksander Kommer ikke på noe mer.. Har du noen i familien du kan kalle opp barnet etter? Eller et navn i nærheten av ditt navn?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Seriøst, ber deg om å tenke deg om to ganger før du velger Lucas. Det er utrolig populært for tiden - og det er kanskje ikke så morsomt med 4-5 gutter i klassen med samme navn? Selv om det er fint.. Lucas Andrè - for meg blir det altfor klisjè. Når man bruker Andrè som mellomnavn, virker det som om man bruker det "bare" for å ha et mellomnavn.. For å slenge på et, liksom. Siden det er et så opplagt 2. fornavn. Mener ikke være krass ;-) Lucas Emanuel synes jeg er utrolig pent. Lucas Alexander liker jeg også. Lucas Emil er fint (lang I) Lucas Olai er flott. =)
alene mamma88 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 takk for gode forslag:) tenkte på det med å oppkalle han etter noen i familien.. faren min het Tor-Inge, så kanskje Tor Lucas kunne vært noe? noen meninger om det?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Tor Lucas var tøft, selv om det blir litt stilkrasj.. Vet ikke om jeg ville brukt et så "poppis-navn" som Lucas i disse "Lucas-dager", hva med andre navn til Tor? Tor Erlend Tor Emil Tor Emrik Tor Henrik Tor Erik Tor Olav Tor Magnus Tor Ulrik ... Mange fine, bedre (etter min mening) forslag..
*Idae123 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 mine forslag: Lucas Leander Lucas Aleksander Lucas Sebastian
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Lucas er nydelig navn, og her er mine forslag: Lucas Nikolai Lucas Leander Lucas Aleksander Lucas Theodor Lucas Matheo Ellers er jeg enig om det som ble sagt om Andre som mellom navn over her...
supergyda Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 La meg flagge hvor jeg står hen med en gang: Jeg liker ikke Lucas i utgangspunktet. Men om du først skal bruke det, la det stå alene. Kombinert med et tradisjonelt navn som Tor blir det corny, om du kombinerer det med et nok et fancy mellomnavn blir det bare en parodi på seg selv. Lucas Leander, seriøst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå