**Venter på spire** Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hadde uttak for en uke siden..fikk ut 3 fine egg. Legene var veldig fornøyde.Våknet tirsdag morgen spente på tlf..som aldri kom. Da det endelig ringte sa dem hadde dem hadde dårlige nyheter. Ingen var befruktet:(Ikke tegn engang. Gjorde til og med mikro inj. Legen hadde aldri sett dette før.Legen sa det var stor nok dose med medisiner for meg siden jeg er 23 år.Her er det dårlig sædkvalitet som er problemet,vi har en liten sjarmør på 2 år(som ble til på "naturlig" måte.som hjelper oss igjennom dagene! Måtte komme hjem uten gullegg!!Forferdelig trist.Føler meg fortsatt like tom,og tårene er aldri langt unna Jeg ble sykmeldt ut uka,starter på jobb igjen i morgen.Gruer meg!!Medicus anbefalte oss å vente til over sommeren til neste forsøk...syns det er så lenge jeg!Hvor lenge har dere måtte vente på neste?
MK73 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Det var synd :-( Skjønner godt at du er skuffa. Det teller vel ikke som fullstendig forsøk, siden du ikke fikk egg inn (så da får du vel i det minste en redusert pris - siden du går privat?) Det er vanlig å vente tre sykluser (i alle fall ved offentlige klinikker er det ofte beskjeden), og tida går jo fort frem til august! Lykke til med neste runde - og prøv å nyte sommeren imens!
Jane_septembergutt Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Huff så leit:-( Du har all grunn til å være skuffa og lei ei stund etter en sånn beskjed! Ta deg tid til å sørge litt nå i begynnelsen, så kommer du nok fortere over det. Virker nok veldig lenge til august, men sommeren pleier å gå fort. Prøv å tenke litt på andre ting og kos deg med sønnen deres imens:-) Så er det vel noen muligheter for å bedre sædkvaliteten også når dere har tre måneder på dere:-) (Tror det tar omtrent tre måneder fra sædcellene blir påbegynt til de er klare til å svømme.) Siden dere har klart det på naturlig vis for bare 2-3 år siden, burde det være håp igjen!Det står det sikkert noe om et sted her på din baby eller babyverden, husker ikke helt hvor jeg leste det. Var det sink og c-vitaminer?Akupunktur skal også virke positivt på sædkvalitet. Ellers nyt sommeren og lykke til med neste forsøk:-)
**Venter på spire** Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Teller ikke som et forsøk nei,får igjen noe sa dem.vet ikke hvor mye..spilte ikke så stor rolle akkurat da!Vi betalte 24000 for et forsøk,så får vell igjen litt. Noen som vet?sommeren går jo fort,men blir ikke som vi hadde tenkt.Men det har det aldri blitt;)så det er vell igrunn ikke noe nytt!!
**Venter på spire** Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Har vært sykmeldt en uke,det har vært godt. Startet på jobb igjen i dag..egentlig litt godt det også. slipper å gå hjemme å tenke å gruble hele tiden! Ang kvaliteten så synes jeg egentlig det var rart at han ikke fikk beskjed om å ta noen ting..ikke en gang en vitamin pille. Har også hørt om menn som går på sprøyter!! Tusen takk begge to for lykkeønskninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå