snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er så spent på hvordan det gikk med testingen din i dag! Klem
jons_gravid Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Gikk nok som forventet etter mangel på symptomer i rugetiden, negativ blodprøve. Har bare lyst til å gjemme meg bort nå, "alle" er jo gravide rundt oss... Men det vet du jo alt om, sikkert. Huff, gruer meg til sommeren og høsten, blir mange barselbesøk på oss. Har egentlig ikke lyst, men det er jo uhøflig å holde seg borte også. Blir ikke noe forsøk før i september nå, hvis jeg får mensen i tide før de får fylt opp, da. Nå skal vi kose oss med gutten vår, han får i alle fall mye kjærlighet og oppmerksomhet, er som en evig forelskelse ) Gled deg til det! Og så skal jeg bruke litt tid på å planlegge bryllup, for om et år skal vi endelig gifte oss (har vært forlovet i ni år i år, så da "feirer" vi våre ti år med å gifte oss). Lurt å gjøre det også, i tilfelle det går mot adopsjon med nestemann (og får vi det til en gang til mht forsøk kan det jo være at vi vurderer adopsjon for en tredjemann uansett...). Hvordan går det med dere? Har dere kommet langt i prosessen? Nesten litt behagelig å vite at dere blir foreldre innen en ganske gitt tid, er det ikke? Håper i alle fall det fortsatt føles godt å ha tatt avgjørelsen, man blir jo ganske ustabil av å gå gjennom forsøk uten å få noe igjen for det kjenner jeg... Ha en god sommer, snøfilla! Klem fra
Prøvigjen Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei Jons. Såå trist å høre om den negative testen!!!! Huff, for noe sjit...=(=( Mange tanker går til dere. Ikke så mye trøst, men... Jeg satte inn et fryseegg i dag, så får vi se. Har ikke den store trua akkurat... Man blir jo litt nedpsyket i dette "gamet".. Ta vare på hverandre - og nyt sommeren!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Det var leit å høres jons - klem til deg! Ja, det blir en tøff høst (selv om vi har bestemt oss for adopsjon). Hadde alt gått bra da jeg ble gravid i ferb. hadde jeg hatt termin omtrent samtidig med 3 venninner. De har termin 4., 10. og 25. november - jeg skulle hatt den 9. Det er vondt å tenke på at det ikke blir baby i magen min... Kos deg masse med han du har - husk at situasjonen din kunne vært mye verre. Og lykkes dere ikke til høsten så vil adopsjon være et flott alternativ for dere også. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå