Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hvis vi får jente skal hun hete Julia + et mellomnavn fra fars hjemland (ikke helt bestemt enda). Men hva hvis det blir gutt? Alternativene så langt er: Samuel Felix David Matteus Emrik Benjamin Kristoffer Hva synes dere om disse? Noen andre alternativer? Bør passe til et litt unorsk etternavn.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg liker egentlig alle alternativene dine. Rangering: 1. Benjamin 2. Samuel 3. Felix 4. Matteus 5. Kristoffer 6. Emrik 7. David Andre forslag: Isak Noah Jakob Liam Nataniel William Mateo Teodor Theo Viktor Filip Kasper Lukas Oskar
Gulp Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Rangerer de fineste: 1. Benjamin 2. David 3. Kristoffer 4. Samuel Liker ikke Emrik, Felix og Matteus
prebs Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg liker disse godt: 1.Kristoffer 2.David 3.Emrik 4.Benjamin
Molla-67 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Samuel.... ok Felix........ passer til en liten hund David....... nyyyyyyyyyyydelig Matteus.... liker bibelske navn, men ikke Matteus Emrik....... redselsfult !!!! Benjamin... kjempefint Kristoffer... altfor 1980-tallet Vinneren er David og Benjamin som begge er to av mine favorittnavn... David kunne jeg ikke ta pga bestevenninnen min sin sønn heter det og Benjamin ble ikke godkjent av pappaen....
huldra87 Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Av navnene på lista liker jeg best Benjamin, Samuel og Emrik, det er kjempefine navn! David, Matteus og Kristoffer er ok. Men jeg liker ikke Felix. Synes det er så "pusete" og sukkersøtt. Forresten så er Julia helt nydelig!
;);)MAYYA;);) Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 liker alle navnene her untatt benjamin. syndes det går i samme slengen som ronny. raymond også vidre... felix er fint men hva med denne skrive måten fehlix... andre forslag er mine favoritt navn. ferdinand og jonathan..
(Oktober) Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes at alle navnene var fine.. Selv kunne jeg vurdert Felix, Emrik og Benjamin:) Holder en knapp på Emrik.. synes det er knalltøft:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå