lucky1 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 er jeg gravid??? har ømme bryster, så jeg lurer fælt. 030481 lenge siden jeg var på denne siden, drev å spådde her for et års tid siden, fint å se at "andre tar over" :-) men jeg får IKKE til å spå meg selv (bruker kun intuisjon) derfor henvender jeg meg til dere :-) er kimmy og nattinatt her enda?
Aventis Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei! Har ikke vært innpå her på en stund selv, måtte ta en liten pause med spåingen... Jeg klarer dessverre ikke se om du er gravid helt ennå, men om ikke føler jeg det er rett rundt hjørne! Og jeg ser ei lita jente... =)
lucky1 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 alle får opp graviditet og jente, men ingen klarer å se klart...........hmmm (har snakket med nattinatt, RA og mange flere hihi) må jo utnytte hverandre litt viss jeg er gravid har det nettopp skjedd (13 dager), så det kan være det, huff jeg vil viiiiiiiiite passer egentlig VELDIG dårlig, men det er bestandig en lykke :-) holdt på til langt på natt for et års tid siden i nesten et år (on and of), slet meg selv ut, derfor spår jeg ikke over nett lengre........ blir hekta og så er det så HIMLA mange som har spm......... Savner å hjelpe men......... stor klem å stor takk fra meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå