Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så typisk da!!!! Begynner i ny jobb i morgen. I følge når jeg har hatt EL skulle testen slå ut til onsdag og det passer jo bra for da har jeg fri torsdag og fredag... men nei så heldig var ikke jeg.. Den slo ut nå.. også nå da.. Hva svarte skal jeg gjøre????? Noen som har noe svar for meg???

Ble litt deppa akkurat nå kan du si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare du som kan si hva som føles riktig. Men for meg ville det vært ekstremt ille å hoppe over en eggløsning når jeg først hadde bestemt meg. Tenk på hvor mange år du skal jobbe i l a arbeidslivet! Hva er vel en dag! Men-selvsagt skjønner jeg følelsen av ubehag i forhold til arbeidslivet-hadde store kvaler selv med arbeidsgiver men kom til at jeg bare måtte prøve å overse det i denne sammenhengen. Lykke til-håper du kommer fram til rette beslutning!

Skrevet

Har allerede hoppet over en eggløsning.. Da fikk jeg EL dagen før lønning så vi hadde ikke råd (hadde vært i klinikken den samme mnd)

Nå føler jeg at ting går i mot meg...

Får prøve å ringe sjefen jeg... Gruer meg. Det er tross alt en ny jobb som jeg skal starte i morgen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Samboer kommer heldigvis snart hjem fra jobb. får gråte noen flere tårer. telle knapper og tenke veldig

Skrevet

Hei

Det var kjedelig, men kan du ikke spørre om å få bytte om dagene med hverandre. Si at noe akutt er kommet i veien og lurer på om du kan begynne på torsdag/fredag isteden?

Skrevet

Oj- det var en litt kinkig situasjon ja. Men synes satser sitt forslag var veldig bra !! Lykke til

Skrevet

Jeg har en engel til kollega!!!

JEG HAR FÅTT BYTTA BORT VAKTA MI!!!

Skrevet

Sååååå flott at det ordnet seg vennen min:) Nå ble jeg ordentlig glad:)

Da kommer jeg og lufter hunden deres i morgen;) mens dere blir gravide:)

stoooooor klem:)

Skrevet

Ja luft Leo for oss du... Gjett om jeg er lettet nå da.. Det er en viss person på jobben som skal få en engel av meg..... Nå gleder vi oss veldig. Endelig vår tur......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...