Gå til innhold

Jeg har ikke fullført videregående (jeg er ikke solt av meg selv), jobber i offentlig sektor og har en årslønn på 330 000. Hva slags utdanning har du og hvor mye tjener du?

Anbefalte innlegg

Det er takket alle bøkene du selger, men du har da sikkert lagt ned masse timer og energi i det også. Så det er vel fortjent:-)

Hva slags bøke skriver du?? Om jeg får spøre da:-))

Får litt inntrykk av mange mennesker måler seg selv i verdi etter hva de tjener, synes det er helt feil. Man er da like mye verdt og vel så bra som naboen som tjener mer enn deg, om man selv tjener dårlig. Man skal gå etter de indre verdier, ikke etter hva man har. Det er faktisk ikke lomme på likskjorta, så man får ikke med seg en dritt dit man til syvende og sist skal (ender opp)

Fortsetter under...

350 000 som renholder?? Hvor er du renholder da? Privat firma? For jeg er fagarbeider og får 281 000 i barnehage. Fagbrev som omsorgsarbeider.

Jeg er nestleder i vinmonopolet, og tjener etter årets lønnsoppgjør ca 380 000 i grunnlønn. Det kreves bare 3 årig vgs for stillingen(selv om jeg har mer enn det).

De som jobber som ekspeditør på heltid har vel ca 340 000 kr i årslønn. Så vi tjener ganske bra synes jeg.

Oj. Du må være ganske grunn... (sier seg vel i grunnen selv, siden du ikke har fullført vg)

Tenker da på at du tenker lønn i første rekke mht utdannelse. Hva med å ha et MENINGSFULLT yrke? Om du synes at Dustbuster er en meningsfull tilværelse gjennom livet, så greit for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...