Gå til innhold

Noen som har erfaring med mobil abonementet "onecall" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og lurer på om jeg kanskje skal prøve det abon., men på en annen side, så er det som de sier i reklamen, "for godt til å være sant"

Lurer litt på åssen dekningen deres er f.eks, både i inn- og utland. Og er det så bra som de sier?

Noen som veit??

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. Kjempelave regninger. Dekningen er det ikke noe å si på syns jeg. Har bare vært i Sverige da, og der funket det helt fint :P

Skrevet

Har også dette, og bateler lite hver måned!! Bruker nok ikke tlf kjempemye...men når jeg sier hva regningen er tror jo de rundt meg at jeg aldri bruker den. Det meste jeg har hatt en mnd er 180,- det minste 40,-...

Har ikke hatt problemer med dekning, hatt den i england uten problemer!

Skrevet

vært fornøyd helt itl de bytta nett, men tror jeg har vært uheldig fordi ingen av de andre jeg kjenner har problemer! Vært veldig fornøyd, og det nye abb. dems virker jo kjempe bra!

Når det er sagt, har jeg akkurat bytta til Talkmore for å se om jeg klarer å spare enda litt mer:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har det.. og ikke noe og klage på. At jeg fortsatt får skyhøye regninger er jo bare min egen skyld.

Jeg fikk ikke brukt den i Spania, til min store fortvilelse... Ringte de og hørte, og det var bare og taste 0 foran pin-koden... hehe :) Da funka den som bara det :o)

Skrevet

Så bra å se at dere er fornøyde. Da blir det nok billigere regninger på meg. Nå bet. jeg jo 5-600 i mnd. og jeg synes det er mye. I hvertfall siden jeg ikke ringer så mye, og abon. er halvparten av regninga.

Takk skal dere ha jenter, da blei valget litt enklere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...