Gå til innhold

hvordan fant dere ut att dere hadde bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette høres kjent ut. Ta plagene opp med lege/jordmor neste gang du er på kontroll, eller hvis det er for lenge til; ta en telefon med det samme og bestill time. De første smertene som var mest plagsomme for meg var verking foran i symfysen som gjorde det vanskelig å gå, men det har spredt seg etter hvert.

Høres ut som du har bekkenløsning ja.. Var disse symptomene jeg hadde å + at jeg hadde isjas lignende smerter nedover det ene benet.

Men kontakt legen din du, så får du et helt klart svar, og antagelig henvisning til fysio....

Hei,

jeg skjønte det med en gang, men gikk til fysioterapaut for å få det bekreftet eller avkreftet. De tar noen tester på pasientene, og disse testene forteller om det er bekkenløsning eller ikke.

Hos noen så slår ikke disse testene ut, selv om diagnosen er ganske klar. Dette gjelder spesielt før uke 18. Men dette burde fysioterapauten din kjenne til. Slike tester skal taes veldig forsiktig, for det kan være veldig belastende for bekkenet ditt.

Håper du finner en god fysioterapaut som kan noe om dette, for ikke alle er like gode på dette. Det finnes mye myter og 'regler' om dette temaet, finner du en god fysioterapaut, vil du få hjelp til å sile ut det som er tull og det som er alvor.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...