Hyssamaia Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 kan du se om det går igjen noen i leiligheten her?? Jeg er egentlig ganske åpen for sånne ting selv og har sett mye syntes jeg ser og føler sterkt ting her også... Er født 12 02 88 og har en datter som er født 03 12 06
Aventis Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hei du! Det er et eller annet jeg får opp på leiligheten din.. Noe med vann? Får opp en dusj, men vet ikke helt hva det betyr.. Jeg ser ikke noe konkret her, men får følelsen av en mann.. som kanskje har bodd her før?.. =)
Hyssamaia Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 så rart.. for dusjen pleier skru seg på noen ganger!! Ikke sånn kjempe mye, men nok til at det renner en tynn stråle og jeg må skru den igjen! Er det alt du får opp? Takk for svar..
Hyssamaia Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 får du noen beskrivelse på mannen?? Hvorfor han skrur på dusjen? :|
Aventis Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Det er nok bare for å vise "at han er der".. Men ikke vær redd han... han gjør deg ingenting, men har det blitt pusset opp der rett før du flyttet inn, eller før det evt? Kan være han ikke liker endringene som er gjort etter hans død.. Han viser seg ikke så godt denne mannen, men han er litt gammel, er alt jeg ser..
Hyssamaia Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 ikke blitt pusset opp noe her.. bare malt på veggene tror jeg.. Jeg har aldri sett han, får bare følelsen av at det er noen her. pluss at jeg har sett skygger på rommet mit etter jeg har lagt meg.. Stund siden dusjen gikk på nå.. men det har hendt at jeg har måttet gå å skru den av.. Snodig kar
Aventis Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Merkelig.. Men det er ikke noe farlig vet du.. Om han tar på dusjen flere ganger, kan du prøve å be han slutte?.. Det kan hjelpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå