Gå til innhold

Forskjellig styrke på epidural?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde veldig god effekt av epidural da jeg fødte sist - men det resulterte i dårlige trykkrier og at utdrivningsfasen tok lang tid. Sønnen min pustet dårlig når han kom ut og måtte på overvåkning de første 4 timene. Jeg skal snart føde igjen - og lurer på om noen vet om det er mulig å få bare "litt" epidural - for å ta smertetoppene, men sånn at man unngår at riene svekkes? Vil gjerne prøve uten epidural, men godt å vite at jeg kan be om det dersom det ikke går uten. Har ikke lystgass der jeg skal føde dessverre...Noen som har peiling på dette? Skal snakke med jordmor om det altså - men skal ikke dit før om en uke - og tenker mye på det for tiden. Tre uker igjen til termin...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137904160-forskjellig-styrke-p%C3%A5-epidural/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Ble sist satt i gang pga vannavgang uten rier, fikk epidural som tok toppen av riene, brukte 20 min på å presse ut en frisk og rask gutt :). Så får vi se hva som skjer denne gangen, gidder ikke å planlegge... Men tilbake til spørsmålet, det er forskjellig styrke på epidural ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...