stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 når fikk du den siste prinsen din????gikk d fint?? lurer på om du vil se på meg?? f.13.04.83 kjønn i magen..? vaginal fødsel el ks? når føder jeg...før el etter termin? hvor lenge blir jeg i jobben? og får jeg den oppfølging jeg føler jeg trenger??? stor/liten unge? tusen takk:) klem til dere:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hei hei.Fikk han den 30 april...4 dager før termin.Alt bra med den lille ja,fødeslen var unna på 3 timer så det gikk fort. Føler du har en gutt i magen og du føder vanlig.Litt etter termine,kun noen dager.Mulig en 2-3 dager etter. Blir nok sykmeldt snart skal du se..får opp en del vondt i ryggen her og slikt.Middelsunge...rundt 3400-3700gr
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 oki...dere er flinke:) har ryggplager ja... ser d ut som tiden før fødsel og etter går greit? føler meg litt sliten nå men...lurer litt på økonomi også om du orker.... tusen takk igjen... håper alt er bra med deg...bra å høre at d gikk fint:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 hvordan ser d ut som tiden min blir før og etter fødsel, takler jeg og mannen min fødsel og tiden etter ok?? er veldig spent;) hva ser du ang jobben min når jeg kommer tilbake...får jeg beholde den jeg har eller får jeg en annen stilling.. har vikariat som går til 01.01.09 nå... takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå