stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 vil du titte litt på meg?? f.13.04.83 blir d vaginal fødsel el ks på meg? får jeg den oppfølgingen jeg føler jeg trenger fremover? hvor lenge orker jeg å gå i full jobb?? kjønn i magen? når føder jeg...før eller etter termin?? tusen takk:) klem
Aventis Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hei du! - Jeg føler egentlig KS, men det blir hasteks, ettersom jeg ser det... Mye frem og tilbake, er det seteleie, eller? - Føler du får GOD oppfølging, men kanskje de trenger å få høre det? - Går du på aktiv eller er i halv jobb nå?.. Føler ikke det er så lenge til du blir fullt sykemeldt. Har du prob med bekkenet? Får opp det her skjønner du.. -Kjønner føler jeg er ei jente?..... - Rundt en uke etter termin, føler jeg! En uke i alle fall, om det er før eller etter er jeg litt usikker på, men tror det er etter.. Hadde du giddet å se på meg, om det er bare noe du ser? Evt hvordan det går med meg og sambo fremmover? Sommerferien vår? f.dato.: 120787 Klem!
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 du er flink:) babyen ligger i seteleie...viss d blir ks tror jeg d blir planlagt men er jo mulig at d kan bli haste uff vil ikke d.. regner med at jeg får bedre oppfølging etterhver.. går fullt enda men vet ikke hvor lenge d blir...har problem med ryggen/bekkenet... kjønn vet jeg ikke... en uke oki...tror selv d blir før termin da men kan vere etter... Ser ut som d blir en flott og romantisk sommer på dere:) ser ut som dere trenger det også...ser ut til at følelsene deres blir sterkere og dere blir litt som nyforelska.... ser d forresten ut til at fødselen og tiden før fødselen blir noen lunde ok eller kommer jeg til å føle meg trøtt og sliten??? takk:)
Aventis Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Takk for det! Alltid kjekt med tilbakemeldinger!! Kan hende det blir mye snakk om ks og at det ikke blir, for det er for seint. Men siden du ønsker å føde vanlig, og jeg ikke konkret ser ks, så tror jeg nok du føder vanlig.. Det kan godt være en uke før termin da.. Er et eller annet med en uke i alle fall, etter det jeg får opp! Jeg føler dessverre at du er ganske trøtt og sliten litt før fødselen , og nå fikk jeg opp ganske kraftige bekkenplager..(:S) så du må ta det rolig!!! Stresser du mye i jobben din? (Fikk bare litt akutt bekkenløsing her, auuu) Men dette går veldig fort over etterpå, når plagene er borte! Å, håper vi får en flott tur!!! Skal kjøre langt, og med to små håper jeg det går fint!! Ser du noen flere barn på meg?
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 ja...jeg stresser nok en del:( uff...føler at d går greit men jeg er ganske sliten når jeg kommer hjem...uff vil ikke ha bekkenløsning...skal til fysio på onsdag for ryggen da...håper d hjelper...skal ikke jobbe så mye nå de neste tre ukene...ca 3-4 dager i uka så d håper jeg skal hjelpe.. vil helst føde vanlig ja...men om den ligger i sete blir d planlagt KS.... så jeg vil vere rimelig ok etter fødsel?? håper d:) ser du forresten noe størrelse på ungen?? og hvordan den ser ut= du er forrestne veldig dyktig:) ser et barn til på deg ja:) i slutten av 2010 føler jeg.....
Aventis Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Ja, du må huske å ta det rolig, og gi beskjed til de rundt deg, at du må ta det rolig... det hjelper nok på når du jobber litt mindre, men ville nok ha tenkt over en sykemelding om ikke så alt for lenge, så du ikke sliter deg helt ut... Men dette ser du no! Føler du er raskt oppegående etter fødsel ja!! 3200g, rundt der tenker jeg babyen er.... mørkt hår gjerne? Får ikke noe detaljert.. Ohh, et 2010 barn`?: Jente eller gutt?? Ellers noe mer du får opp på meg?
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 hørtes d lenge ut til? hva har du fra før....føler at du har to gutter??? jeg tror d blir ei jente uansett.. får ikke opp så veldig mye...føler deg ganske så tilfreds når sommeren er over...dere trenger nok litt tid sammen;) er du en litt rasløs type?? føler deg litt som det...men prøv å slappe av litt...det trenger ikke skje noe hele tiden:) føler at du kanskje ønsker en endring av noe men får ikke tak på hva d måtte vere....kanskje jobb/skole eller noe...vet ikke helt... takler mannen min fødselen ok?? kjenner at jeg fortsatt er litt redd for at noe kan gå galt...men jeg håper og tror at den lille har d helt supert i magen min.... håper jeg klarer å få bort kiloene også...hvor mye kommer jeg til å legge på meg?? jaja...takk for at du gidder å svare..men synes du var så flink:) klem
Aventis Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Beklager, glemte helt å svare deg hin dagen!!!! Jepp, jeg har to gutter vettu!! Ja, er en ganske rastløs type.. hehe! du har veldig rett der!! Ønsker endring i jobben min ja, eller vil bort fra det stedet jeg har jobbet på.... så håper på det!! Mannen din takler nok fødselen ja, men han blir veldig bekymret for deg under hele greia.. hehe, Er han en litt "bløt" type? Ser en tårevått pappa her etter fødselen... Du må bare slappe helt av vettu.... Og ikke stresse, og ikke ta på deg for mye(føler du har litt for lett til å si ja, hehe) Hmm, hvor mange kg er ikke lett å si... Ville sagt rundt 10 gjerne, men mye vann på slutten, så tror de forsvinner raskt etter!
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2008 oki:) mannen min er ganske følsom og myk ja så d stemmer nok på en prikk:) er nok litt for lite flink til å tenke på meg selv... har lagt på meg ca 8-9kg allerede så håper d ikke blir 10til men det er mulig d blir d altså... ser du forresten noe ang økonomi fremover og hva slags jobb jeg får når jeg kommer tilbake etter permisjon? har et vikariat nå som utgår 01.01.09 så er litt spent på hva jeg får tilbud om etter nyttår igjen...
Aventis Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Okei, men tviler på det blir så mye over 10 kg altså.... Dessverre så er det skjeldent jeg får opp noe på økonomi og jobb, så jeg beklager, her ser jeg ikke noe.......
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2008 men du.. lurer på hvordan d blir med oppfølgingen spes når jm har ferie...? og tiden frem mot permisjon og etterpå....takler jeg morsrollen ok?? tusen takk for at du tar deg tid...du er flink:)
Aventis Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Oppfølgingen føler jeg går veldig greit for det om JM har ferie.. Føler ikke noe stress med det liksom... Du kommer nok til å takle det veldig bra, litt bekymret og stressa i starten, men hvem er ikke det?... Forresten, er du plaget med hodepine?... Får det bare opp her skjønner du!
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2008 så at jeg ikke hadde svart deg her... har vært en del plaget med hodepine ja..men ikke nå siste ukene...har hatt en del migrene og...med oppkast men heldigvis ikke d heller i det siste... Du så jente..så spennende for nattinatt og kimby og så det nå...og de så vaginal fødsel..jeg er så spent på det.. klarer du forresten å se om d blir en løvebaby el en jomfru??? kimby sa at jente kom til å ligne meg...så blir spennende å se... håper jeg takler alt dette fint..jeg gleder meg sånn... ser du noe ang forholdet til meg og min mann forresten?? ville bare høre om du så noe:) klem til deg;)
Aventis Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Glemte vist å svare deg igjen her, beklager!! Det er så vanskelig å uoversiktlig her inne syns jeg, de skulle hatt en annen løsning;) Ja, er ganske sikker på jente jeg, det har jeg hatt følelsen av hele tiden!!(Husker jeg spådde deg før du var gravid, og rett før du fant det ut, sa jeg at du var det... Husker du det? Er på Magicgate vettu..) Får følelsen av løvebaby her altså... Og ja, så føler jeg mer og mer på at det blir vaginal fødsel, men det virker som de snakker med deg om ks, eller prøver å få deg til å ta det, litt vanskelig å tolke... På deg og din mann klarer jeg ikke se noe konkret her og nå, dessverre! klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå