Gå til innhold

Ang Overstimulering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man merke at man er overstimulert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg ble overstimulert.

Hadde stoooor mage, så ut som jeg var langt på veg.

Var vondt å gå, kjente hvert skritt langt opp i underlivet.

Vondt for å gå på do.

Det hele gikk over i løpet av ei uke hos meg, men jeg måtte ta det helt med ro. sykmeldt fra jobb...

Skrevet

Jeg merket det ved at jeg hadde veldig vondt i eggstokkene, magen var enorm, jeg var stinn og adde vansker med å puste. Jeg hadde problemer med å få i meg mat og drikke siden det gjorde så vondt. Ble lagt inn på sykehus to dager etter innsetting og ble der nesten en uke.

Hvis du mistenker overstimulering er det viktig å drikke minst 3 liter væske om dagen. Det er også lurt å veie seg hver dag for å sjekke om man går fort opp i vekt. Hvis du får store plager så må du ringe klinikken og forhøre deg, for overstimulering kan være farlig (og er iallfall veldig smertefullt).

Skrevet

Jeg ble også overstimulert. Ca ei uke etter innsetting begynte jeg å få sterke smerter i magen. I tillegg hadde jeg hele tida hatt vondt i eggstokkene og følt meg oppblåst. Magen ble stor, var vanskelig å bøye seg, for jeg var så stinn. Slutta nesten å tisse (det kom kanskje litt seinere) Tungt å puste. Var innlagt på sykehus nesten to uker.

Hvis du har så store plager at det hemmer deg, (mer enn bare vondt i eggstokkene når du går eller setter deg,) så ville jeg tatt kontakt med klinikken! Det kan som sagt være farlig. Fare for blodpropp. Jeg fikk det i etterkant.

Skrevet

Uff.. Har ikkje smerter eller noe i magen.. Kanskje litt i eggstokkene..

Men vet ikke hva som er normalt.. Er litt oppblåst i magen..

Men begynte i går å få litt vondt i brystet når eg trekker pusten dypt, men det er nett som om det sprer seg utover i skuldrene..Er så usikker... Hva syns dere?

Skrevet

Jeg tror ikke du er overstimulert, iallefall ikke så mye at det er farlig. Da hadde du hatt skikkelig vondt. Oppblåst og vondt i eggstokkene tror jeg er ganske normalt. Tror at stikking utover i skuldrene også er normalt. Fikk beskjed av klinikken etter uttak om at det kunne gjøre vondt i skuldrene uten at det var farlig.

Men er du usikker så er det bedre å ta en telefon for mye til klinikken:-) Lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...