Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg kjenner faktisk ei lita jente som nettopp ble døpt Vendela. Jeg syns egentlig ikke navnet er så fint. Jeg har ingen dårlige assosiasjoner til det, så syns det er helt greit. Jeg syns derimot Vendel er et ganske fint og sjeldent navn.
Gulp Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Navnet i seg selv er vel ikke så gærnt, men helt ærlig så minner det meg kun om V. Kirsebom, og hun virker fryktelig jålete og overfladisk på meg.....Derfor greier jeg ikke å like navnet.
Molla-67 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Nå er ikke Vendela så vanlig og så er det en superkjent person i dette landet som heter Vendela Kirsebom.... Hun blir aldri omtalt som Vendela men som Vendela Kirsebom så NEI jeg ville aldri valgt Vendela.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Tja, jeg liker det ikke... Syns det er så "hardt" på en måte. Hvis du skjønner hva jeg mener, hehe... Også er det den berømte Vendela'en da...tenker på henne med en gang.
partyoffive Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tenker uten tvil Vendela Kirsebom, og også litt på Nelson Mandela...det klinger liksom på samme måte. Vendela, Mandela. Når det er sagt så ville ingen av disse assosiasjonene stoppet meg fra og bruke navnet. navnet er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå