martemia Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er jeg helt korka som ikke skjønner at jeg må bruke plastskje når jeg gir lillegutt grøt? har brukt en vanlig teskje jeg...
Spirevipp med go`gutten Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det gjør man jo akkurat som man vil med, ikke noe som er rett eller galt der sånn jeg ser det. Jeg har plastskjeer til mini, var egentlig tilfeldig at vi prøvde det og siden har jeg bare brukt det. Gutten min er ofte litt urolig, han sitter ikke helt dønn i ro når jeg gir han grøt, og for å ikke skade han i munnen med vanlig skje syns jeg det er best med plast.
noLadyjustME Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 hehe, ikke akkurat korka, men er jo veldig greit med noe mykere da..På noen av grøtpakkene fra Nestle følger det også med barneskje nå visst.
nungo Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Det gjør du akkurat som du selv vil :-) Fordelen med plast er kanskje at når de begynner å få tenner, så biter de gjerne i skjeen og det er vel litt vondt å bit ei en vanlig teskje. I tillegg så blir også en vannlig skje i stål veldig varm, dersom grøten f.eks. er varm og du puster litt på grøten, så kan skjeen under være nok så varm. Plastskjer blir ikke så varme.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 bruker plastskje fra avent jeg, de er lange og smale, syns de er gode.
silje-Thea 010108;) Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 jeg bruker også avent sine...syns det er lettere for snuppa å få i seg grøten med de..prøvde bambino sine men det var håpløst..sikkert fordi de var for dype...
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 har skuffa full av barne skjeer Vanlige stål-teskjeer kan fort bli for varme i oppvarmet middag eller litt varm grøt leste jeg. Men man tar jo d man føler for.
martemia Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2008 Takk for svar! Da bruker jeg den jeg vil.. Alle andre trur de vet best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå