anonym...! Skrevet 2. juni 2008 #1 Del Skrevet 2. juni 2008 jeg tok en graviditetstest for snart 2 uker siden, som da var positiv, dette var rundt ikm.. hcg var på 67 og 2 dager etter var den på 199.. Var på ultralyd då jeg testet positiv pga smerte i magen, såg da ingenting i livmor, var på ultralyd i dag, nesten 2 uker etter forrige ul, å då så de bare fostersekken om mente jeg bare var 4 uker på vei, skal tilbake om en uke... Men jeg skjønner ikke at jeg kan være så lite på vei og testet positiv så tidlig, var jo bare 2 uker på vei da når jeg testet positiv.. hva med hcg? hva vil det si når det ble tatt for 2 uker siden, og da var jeg bare 2 uker på vei.. skjønner ikke så mye.. Er redd det bare blir en tom fosterekk, da jeg opplevde dette for bare noen år siden..noen som kan hjelpe? hvorfor testet jeg positiv for 2 uker siden og har bare en fostersekk og bare er 4 uker på vei i dag? hcg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137902829-skj%C3%B8nner-ingenting-hjelp/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå