Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer en krimforfatter-anbefaling; Arnaldur Indridason!!

Har lest "Myren" og "Gravstille". De bøkene gikk unna i en fei:) Nå skal jeg få tak i de tre siste; "Røsten", "Vannet" og "Vinterbyen".

Hvordan står det ellers til?? Blir det noe nytt forsøk på dere??

Klem:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Froya,,,Saa koselig aa bli ropt paa ;-) hehehe.

Har han boeker paa engelsk og?? Skal en tur til Norge snart da (gleder meg) saa hvis ikke faar jeg snoke litt i bokbutikker naar jeg er hjemme..

Naar de gjelder forsoekene saa ser du ut til aa ha gatt i vasken alt sammen..Faar ikke dekket flere forsoek hvertfall.. Men om vi blir boende her vi bor, synes mannen at vi kan sjekke muligheten for aa transportere spermen fra det andre sykehuset til her, og saa proeve et forsoek privat her nede..Skal vaere supre paa IVF her, og det er billigere, saa om vi har penger proever jeg gjerne det ja.. Ellers vet vi ikke om vi har raad, og vil ikke tilbake til det sykehuset vi var om vi maa gaa privat, da de er dyre og uprofesjonelle..

Hvordan staar det til paa din kant da?? Ruging, nye forsoek?? (har ikke vaert her inne saa mye i det siste saa har sikkert gaatt glipp av mye) Du maa gjerne sende PM om du ikke vil skrive det her da...Bare kos det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...