Kristine_88 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei :) Ser du legger tarot..lyst til å prøve på meg ?? Hvordan blir det fremover? KLarer jeg å slanke meg? Blir jeg gravid i år? f.290588
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 heihei....den generelle tendenese er at jeg ser du har slitt med noe i de to første kortene dine på begge spørsmålene......mens det tredje kortet....altså utfallet er possitivt både på slanking og graviditet..... fikk opp dommen; en avgjørelse er tatt med tanke på slanking 5 mynter; lette helsemessige plager i denne sammenheng. seiersherren; du vil klare det helt fint. på graviditet kommer 9 beger opp som siste kort, veldig possitivt, lover lykke i spørsmålet om graviditet relativt snarlig.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Orker du forresten se på meg, har to barn, hvor mange får jeg totalt, og hvordan blir framtida for meg og denne mannen, jeg 11.1.73 han; 8.10.78, får vi flere barn sammen og isåfall når, har en jente født 2007 med han. klem og takk på forhånd.
Kristine_88 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 hei hei..jeg skal se på deg i morgen jeg :)
Kristine_88 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Hei hei:) trur du vil få 4 barn totalt.... har du en gutt ifra før? jeg ble litt usikker men føler at du får gutt, jente, gutt, jente ) hmm..fremtiden du.. jeg trur kanskje du vil få en liten krangel med noen men at det vil ordne seg.. er usikker på hvem... kanskje mor eller svigermor? hmm... også føler jeg en penge "gevinst"...kan jo være dere får igjen på skatten. også trur jeg du vil kjøpe nye bukser..hehe.. føler også at dere vil pusse opp noe..male eller noe.. er usikker.. også driver du vel mye med hagearbeid om dagen? hmm..ja, det var det jeg fikk inn nå.. altså det som datt inn =P hehe Hadde vært moro om jeg hadde rett eller om det er gamle tanker og hendelser som svirrer :) Lyst til å se på noen spørsmål til for meg??hehe Hvor mange barn får vi? Får jeg alle barna mine med samboeren min? Forlover vi oss snart? Når flytter vi? Er det hus da? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå