Chaiemae Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har satt inn to egg på Nordica i dag. Det var svinvondt siden de måtte bruke kuletangensom vanlig. Blødde som en gris men det gir seg vel i løpet av dagen. Har denne gangen brukst assisted hatching og fått med meg ovitrelle som støtte. Håper gulleggene sitter denne gangen. Fikk som vanlig ingen på frys (
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Mine beste ønsker Chaiemae ) Kos deg i det gode været,og la sola og D-vitaminene gi det ekstra piffet som kroppen kan trenge for at egg(ene) skal feste seg . Klemmer:O)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Grattis som ruger igjen:))) Kjipt og ikke ha noen i fryseren, men krysser fingre og tær for at du får full uttelling med de to du ruger på!! Du har også vonde innsettinger?? Jeg trodde jeg skulle dø sist gang:( vansker med og komme forbi livmorhalsen hos meg.... Lykke til, da:O)
Chaiemae Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Takk skal dere ha. Frøya: De må bruke en kuletang på meg hver gang for å bøye tilbake livmortappen. Håper jeg aldri må gjøre dette flere ganger. Bøyer din seg eller?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg vet sannelig ikke hva den gjør......legen i Riga sa bare at han måtte "flytte" på livmorhalsen min for og komme seg inn i livmoren med kateteret... Legen i Finland brukte et spesialkateter og etter at de fant ut at det var dette som skulle til var det ingen problem.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Hei vennen.. måtte det være gulleggene som er satt inn nå, det er din tur!!! Jeg krysser det jeg har for deg, og så bra at du også prøvde ass. hatching også i tillegg til ovitrelle )) dette går veien.. Tenker på deg.. kleeeem
Chaiemae Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Takk for det Tullemor. Håper å følge etter deg over i de gravides rekker.
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Blir ruger i dag jeg og - blir satt inn 2 egg etter frys. Søsteren min lyktes på 8 forsøk i DK - og der hadde de og funnet ut at hun hadde en "merkelig" plassering på livmora, så mannen hennes hadde lagt seg med all kraft oppå magen hennes mens legen hadde bendt og bikket - hadde visst gjort sinnsykt vondt men jammen ble det ikke en sønn ut av det :-) Lykke til!
Chaiemae Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2008 Takk skal du ha. Lykke til med innsettingen.
Nea og juniors mamma Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Hei Frøya. Ser du har vært i Riga og Finland? Kunne du gitt meg en liten oversikt om hvordan det var, billigere, opphold, oppfølgning.... osv. Håper det ikke blir nødvendig for oss å dra til utlandet, men det kan være fint å vite om hvilke muligheter som finnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå