Chaiemae Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Da har jeg akkurat vært på Nordica og satt inn to egg. De måtte som vanlig bruke kuletangen (huff grøsser med en gang de nevner den) og det var VONDT. Det er heldigvis bare ca 2 % (i følge Lindenberg) som må bruke den så dere andre slipper nok unna. Da jeg reiste meg opp fra stolen randt blodet så jeg måtte opp i stolen igjen for en liten vask. Har denne gangen brukt assisted hatching på eggene og fått med tre ovitrelle spræyter som skal brukessom støtte. Pluss selvfølgelig progestan.
liesje Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 gratulerer som ruger. Jeg har også brukt den tanga, grusomt vondt og mye blødning det kan jeg skrive under på. Nå krysser jeg fingrene og håper for deg chaiemae
HH72 Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Lykke til Chaiemaie!!! Satser på at det klaffer maks denne gangen-kanskje til om med to små.... PS. Hvis noen andre blir nervøse for kuletanga nå, kan jeg bare si at det ikke er SIKKERT det gjør vondt. La inn spiral en gang(ja, det er sant) og merket ingenting til den illevarslende tanga. Sikkert ulik følsomhet i livmorhalsen. Men har uansett inntrykk av at mange her er villig til å risikere MYE ubehag for å komme til målet, så det går nok bra uansett!
Oh'rly Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer som ruger! Denne gangen skal det gå, lykke til! Klem =)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Ja nå har vi jo fått følge deg hele vegen, kjempespennende ! Krysser fingrene for deg, blir laaange dager fremover. Men vips så er du gravid:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Masse, masse lykke til:) Heier på deg, og eggene dine.
angelica-s Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 LYKKE TIL Chaiemae:) Skal krysse alt jeg kan krysse for deg:)
Deneb Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Lykke til! Håper dette er starten på et flott eventyr! )
lubbeline Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Må bare si at jeg har ikke brukt den tangen.....så kan ikke helt sette meg inn i det...men sikkert ....vondt ja:-(
Månestråle75 Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 Hørtes ikke godt ut med den tangen.. Men nå er eggene på plass ) Håper at alt går bra for deg! Lykke til!
@Desea Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer som ruger; skal se at denne gangen setter spiren seg! Signerer det med kuletangen - hadde mareritt om den i mange år ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå