Gå til innhold

Anbefalte innlegg

det florerer med innlegg om feite folk inne på anonym forumet. at de ikke skal ha like rettigheter, skal ha fler avgifter, og lignende, det er helt forferdelig. kan ikke være lov å la slike innlegg ligge der inne. tenk på alle de som blir truffet av slike innlegg. slik skal ikke miljøet inne på BIM være damer.. nå må dere se å få sjekka forumene ordentlig. å dere ser hvem som legger dem ut. de må få seg en advarsel.

Fortsetter under...

Merkelig nok så var det ikke ment som noen provokasjon, men heller et alvorlig tema som bør diskuteres i den offentlige debatten omkring fedmeproblematikken! At noen synes dette blir ille eller upassende på et nettforum der ingen blir angrepet personlig eller at det skal legges ned en autorisert temaoverbetjent som skal passe på hva som diskuteres er heller sykt. Norge er fremdeles et fritt land hvor meninger kan diskuteres fritt:-) Hvis du har noe i mot dette Hi. så kan du heller pakke snippeska di, å flytte til Iran.... Der har de en politikk du gjerne liker og hvor sensur er en dagligdags opplevelse for innbyggerne:--)

Nei, nå må du gi deg, dr yppert!!

Hadde det dreid seg om saklig diskusjon ang. fedmeproblematikk, så OK.. Men, det blir sagt: jeg blir kvalm av å se feite folk dytte i seg" osv, dette kaller ikke jeg saklig diskusjon, men.. Dessuten dr.Yppert, i det siste har du forsuret hele anonymsiden, kan du ikke holde deg på de sidene du har vært på før? Du er kun her for å provosere, og det ødelegger for oss som faktisk ønsker å bruke disse sidene til å kommunisere med andre i samme situasjon som oss. Du slenger bare masse driiiit, så hvorfor kaster ikke moderator deg ut????????????

Hør her lille hissige trille!! at jeg har faktisk ikke forsuret siden i det hele tatt og de glosene du lirer av deg er nok ikke jeg som har stått for, men synes faktisk de var morsomme:-) Ser nesten ut tiil at du lider av en slags antiyppertsykdom med å være sykelig opptatt av meg og nicket mitt!!! Er det ikke på tide å vurdere sinnemestringskurs lille venn?

Jeg har faktisk lest en del av det du har skrevet. Det blir sagt her at du liksom er lege (vet ikke helt hvor jeg leste det, men...) Vil bare opplyse om at, som en evnt. kollega, hadde din arbeidsgiver visst at du holder på slik, så hadde du nok blitt kalt inn på teppet.. Du bryter med alt som heter legeetikk..

Jeg vet det ikke er du som skrev at du blir kvalm av å se feite folk spise, men du skrev at dette var et alvorlig tema som er oppe til diskusjon, da mener jeg at slike kommentarer ikke akkurat er konstruktiv kritikk.. Er absolutt ikke opptatt av deg og ditt nick, for jeg har andre ting å bry meg om enn en mannlig lege-wannabe som ikke har peiling, og som sitter her inne konstant i mangel av venner... Sosial taper, er det ikke det det heter?

Annonse

Vel... synes du har en ufordragelig tone til å være den som skal bestemme hva som er tema eller hvem som skriver negativt om personer her inne:-) Mulig du lider av et elller annet lille trille, men å begynne med personfokusering å stille løse diagnoser gjennom et nettforum, synes jeg virker ganske så merkelig. Hadde jeg vært moderator, så hadde slike som deg vært tuppa i ræva ut av DiB for lengst:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...