Gå til innhold

Fryseforsøk uke 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn til innsett i morra og er fryktelig spent på om det blir noe av. Har 5 på frys så håper ett av dem er greie i alle fall. Må si jeg er skeptisk til å sette inn 2 da jeg ikke har lyst på evt. tvillinger, men får se hva de sier. Fikk avbrutt forsøk i mai pga. el var på vei - det var noen "hissige" follikler som legen sa nå også men de var rett under grensen. Slimhinna kunne også vært tykkere. Skulle egentlig vært inne i går men det ble drøyd en dag da de håpet på det skulle gjøre den tykkere. Så det er vel ikke helt optimalt, men... Noen flere som "fryser" denne uka???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:-)

Jeg skal ha mitt første fryseforsøk i morgen.. Det vil si dersom de overlever opptiningen..Har to på frys og krysser alt det jeg har for at det går bra...Er litt nervøs for å få en ubehagelig beskjed i morgen. Jeg er positiv til det motsatte er bevist, tenker jeg ;-)

Lykke til!!

Skrevet

Hvordan gikk det med deg? De måtte tine opp alle 5 hos meg men det var 2 som så veldig bra ut sa damen og de får jeg tilbake 13.15 i dag. Så da blir jeg ruger på to - håper ett fester seg og blir til en baby til slutt!

Skrevet

Hei på dere.

Jeg satte også inn ett egg i dag. Første av to egg de tok opp overlevde, så jeg er positivt overraska!!!=)=) Håper det er dette som skal til for at lillepia vår får et søsken. Såå spennende, vi får følge hverandre=)=) Masse lykke til!!

Skrevet

Hei igjen!

Det gikk ikke bra med meg.. Ingen overlevde.

Kjekt at det ordnet seg for deg!!

Håper de klamrer seg fast!!

Skrevet

Hei ikø29. Det var dumt, men kanskje ikke helt uventa? 2 egg er jo ikke så mye å "gå på" når det gjelder frys. De måtte jo tine opp alle 5 hos meg for å få to som greide seg. Trodde det var vanlig når man hadde så få som to på frys å "samle" til evt. senere frys og gå rett på ordinært forsøk igjen? Men det er sikkert forskjellig fra sted til sted. Satte inn i går men i dag har jeg bare ikke trua på dette. Men vi får se. Jeg kommer evt. til å be om å ta mine to siste forsøk som ferskforsøk og spørre om evt. fryseegg kan stå til sist. Jeg har blitt gravid 3 av 4 ganger på ferskforsøk nemlig. Trøst deg med at det er ditt første forsøk! Jeg hadde 3 før det "satt" forrige runden :-)

Skrevet

Ja, jeg trøster meg med at det var det føste forsøket vårt. I ettertid har jeg tenkt på det med at vi heller burde fått et ordinært forsøk i steden for frys. Iallefall siden det er sommer og sommerstengt. Jeg visste ikke at det engang var et alternativ!! Stoler helt og holdent på legene og det er ikke alltid det svarer seg!!

Jeg hadde så veldig troen på denne runden fordi vi ble gravide forrige gang og da heter det seg at det er lettere å lykkes rett i etterkant... Ikke vet jeg. Har vært inne og sett på Hausken sine sider i dag og flirtet litt med et privat forsøk mens vi venter men det er nok ikke veien å gå. Det er nok bare litt trøst her og nå for å vite at det alltid finnes et alternativ.

Det er slitsomt å gå og vente noe som du nok vet en hel del om...!! I tillegg ser det ut til at det passer veldig dårlig for mannen min i begynnelsen av august. Det skal ikke være enkelt!! Ja, ja. Vi får vente til vi får datoene og så ta det derifra. Jeg er overbevist om at vi skal klare det. Håper på ikke så alt for mange suffelser før den tid.

Spennede for deg å være ruger igjen!!! Det er ingen umulighet at dette går bra!! Såvidt jeg har forstått (og erfart) så er det opptiningen som er krisen med fryseforsøk. Jeg skal krysse fingrene for deg :-)

Skrevet

Da melder jeg meg ¨på er. Satte inn 2 fryseegg idag. Har hatt 2 negative forsøk fra sammen "batchen" som ikke gav noe. Eggene har derfor vært tint siden igår og 2 av 3 så visst bra ut og var 8 delt og ett var begynt å smelte samme så da er det bare til å krysse fingene... igjen... hvis ikke blir det ferskt forsøk i september men det virker så lenge til nå... Hører gjerne om noen historier der det festet seg på 3.fryseforsøket selv om er litt avventende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...