Kristine_88 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er noen man skal være forsiktige med bl.a CLA GT.... Jeg skal begynne med metformin, men vil gjerne ha noen andre slankepiller ved siden av.. noen som har gode tips???
lindynatt Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Reucil har jeg hørt at noen går på, men metformin i kombinasjon med low carb er det mest effektive tror jeg og dessuten lærer du å spise riktig. Alt annet fører ikke til at man holder vekten og selv da er det vanskelig å holde vekten. Jeg vet hva jeg bør spise/ ikke spise men det er av og til såååå vanskelig å holde fingrene fra godte fatet
Kristine_88 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Reductil du mener? Ja, den godteposen er ikke lett å holde seg unna hehehe... pcos er noe ordentlig dritt..uff.. men bra jeg skal begynne med metformin snart
lindynatt Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Ja det mente jeg, men greit, mulig fastlegen min ikke visste hva han spurte om da jeg for en del år siden spurte etter piller, nevnte han en type som gjorde at man fikk masse diaree da fettet i maten skulle ut igjen (dumt hvis man ernærer seg low carb hvor fett er mer ok enn dårlige karbohydrater) og den andre hjalp hvis man robbet kjøleskapet om natten fordi man var så sulten. Jeg takket nei til begge
trallatausa Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Fungerer slike piller da? Jeg har begynt på Noka dietten, har gått på den en gang før, da gikk jeg ned 19 kg..men har desverre gått opp like mye igjen siden da.(6 år siden). er så lei av å hele tiden vere på slankern.. å måtte tenke over alt man putter i seg.. det er så tappende. Men noe må man jo bare gjøre! Har mistet lysten på sjokolade,å de er eneste snopet jeg liker, så jeg føler det bidrar jo noe, har faktisk ikke spist sjokolde de siste tre ukene... =) Flink?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå