Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var det gjort i dag.. det var eller er ikke godt nei. ligger nå og slapper av på sofaen.... blir gjort lite i dag ja...

andre?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få ønske deg masse lykke til, og håper de nå hentet ut gullegget til deg!!! kleem og lykke til med innsetting..

Skrevet

Å,så spennende!!Hvor mange fikk de ut den gangen her da??

Heier på deg!!

Skrevet

dette er spennende. lykke til på onsdagen da!!

Skrevet

jeg fikk ut hele 10 egg. har denne gangen gått på 125 i stedefor 150 som sist. gått veldig greit.

Spennende å ringe inn i morgen... ville jo tro at noen av de ville bli befrukta i allefall... så blir et insett ¨på onsdag

Hyggelig å høre fra gamle kjente!

Klemmer

Skrevet

Vill bare ønske dig lykke til.

Skrevet

ringt ferten i dag - 9 av 10 egg så befruktet ut! kjempe fornøyd. nå får vi bare håpe at de utvikler seg like bra også!

Skrevet

Hurra!!Dette er jo døds bra!

Du får oppdatere oss i morgen!

Masse lykke til!

Skrevet

Forstår dette ikke er første gang for deg?

Ligger selv på sofaen etter mitt første uttak i dag og prøver å bli kjent med følelsene som svirrer. Litt "vondter" og litt hormonelt svingende humør.... ;)

Vi får krysse fingrene for oss og alle andre. Godt det er fint ute, det gjør det mye lettere å gjøre ingenting de kommende dagene (annet enn å sitte på balkongen og sole seg).

Veeeldig spent :)

Skrevet

Hei!

ja dette er andre gangen jeg tar ut...

helt enig i at det er godt med deilig vær, første gangen var det vintern, og da gikk jeg hele tiden og telte dager og alt det der.. mens nå er det ut i hagen og plante og alt annet... så det har gått mye "fortere" denne gangen enn sist...

Kjenner til sviing og humøret;P

Vi får håpe den sitter for oss:)

sier i fra i morgen hvordan ståa har blitt..hehe.. rart å tenke på at jeg blir ruger igjen i morgen.. synes tiden har gått så fort....

Skrevet

Takk Dollypopp!

Koselig å høre fra deg!

Skrevet

Hei igjen jenter.

Da har jeg nettopp kommet hjem. Fått satt inn et og fått hele 6 på frys - alle perkeft delt sier Kahn! Kjempe fornøyd...

Så da blir det bare å håpe at rugingen fungerer...

Klemmer til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...