Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Noen PCOS'ere med erfaringer? Jeg starter forhåpentlig opp med ivf i løpet av sommern/høsten, har PCOS og kjenner at jeg er litt usikker på magefølelsen hvordan dette kommer til gå. Er så redd at jeg ikke klarer å produsere egg.. I tillegg til PCOS'en så har jeg alderen i mot meg, er 37 år. Andre som er i gang med ivf som enten har mislykkede eller vellykkede forsøk bak seg som kan svare meg og komme med sine erfaringer? Noen som holder til UNN (Tromsø)? Jeg skal til forsamtale i morgen 3 juni, er selvsagt spent på det.. Klem
lindynatt Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 PCOS jenter har jo stort sett fordelen med at de produserer mange egg. Man sier jo også at hvis pcos er den eneste grunnen til at man ikke blir gravid, har man høyere sjanser enn gjennomsnittet for å bli gravid
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har nylig født en skjønn liten prøverørsgutt (IVF), har pcos og er 38 år Lykke til
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Takk for svar, nå kjenner jeg at jeg kan slippe skuldrene ned litt.. Hadde forøvrig en postiv samtale med overlegen på UNN i går og hun kunne også berolige meg med at vi med PCOS stort sett produserer mange egg. Svømmerne til min kjære er tipptopp, så da er jeg nesten begynt å tro at sjangsene for å lykkes er ganske bra. Men det blir ikke oppstart før til høsten pga ferietid og diverse blodprøver som jeg må ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå