Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Skal til naboen idag og spise opp kaker Han har bursdag, vi bruker vanligvis ikke å gi gaver til hverandre, men syns jo vi må ha med noe siden han har idag. Så hva kan man gi til en familiemann mitt i 30 årene, som ikke er så mye??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Mye og mye, kommer an på hva du legger i mye. Men en liten oppmerksomhet er på sin plass. Flaske vin eller cognac feks.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Et par kinobilletter/gavekort på kinobilletter?En kul caps om han bruker sånt,en spennende bok eller en 1/2 kg god kaffe kanskje? Kos dere med naboen og kaker! Mvh
___ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 I dette været hadde jeg blitt glad for god iskrem! Ellers blomster, vin, pocketbok, hørselvern om dere har unger som bråker mye ;-), en plante til hagen/verandaen (for eksempel en jordbærplante i ampel.
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Takk for mange gode forslag, skal se om jeg finner nor når mini har våknet. Kom gjerne med flere forslag før den tid. Vi skal nok kose oss med kaker, og gode naboer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå