nina 75 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Leser side opp og side ned, men har skikkelig problemer med å finne det rette navnet til gutten vår. Noen som har noen gode forslag som passer til storesøster Frida?
prebs Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Frida er både søtt og tøft, synes jeg Guttenavn i den stilen, synes jeg er for eksempel: Emil Mathias Kasper Adrian Oliver Tobias Mattis Jakob Truls Ludvig Fridtjof Herman
trebarnsmamma84 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Emil Jomar Endre Raymond Armand Espen Petter Sander Christian Jonas Adrian Mathias Tobias Julian Alex Joakim
Vannmann35 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Frida og August Frida og Vilmer Frida og Anton Frida og Albert Frida og Eskil
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Markus Aksel Isak Joakim Jørgen Matias William Sander Noah Viktor Jakob Benjamin Jesper Jonatan Kasper
huldra87 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Emrik!! Passer kjempebra til Frida synes jeg ;-) andre forslag: Jomar Brynjar Gustav Peder Sondre
Cornelianelia Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Frida er et sjarmerende og morsomt navn. Jeg tenker på Frida i TV-serien som gikk for mange år siden. Hva med et navn til fra barne-TV eller barne-litteratur: Frida og Albert Frida og Jonathan Frida og Kasper Frida og Emil Frida og Mikkel Frida og Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå