Gå til innhold

Hvor mye er det fysisk mulig for et gresstrå å vokse i døgnet. Og er det virkelig nødvendig å klippe gresset 3 ganger i uka....

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Jeg bare spør ;-)

Vaktmesteren sitter på sin motoriserte gressklipper og klipper gresset 3 ganger i uka. Og da er det ikke alltid snakk om annen hver dag.

Jeg skjønner at han elsker å ha noe som durer mellom beina men er det mulig å la folk få sitte på verandaen uten å høre den duren hele tiden.

Hadde jeg ikke vært så snill av meg så tror jeg at en av kilos pakkene med sukker i skapet hadde havnet i tanken på gressklipperen.

Skrevet

Hehe.....man kan jaggu lure....mannfolk er rare til tider....noen er kroniske på å klippe plana..ikke pga gresset, men mest pga gressklipperen og motorlyden...

Når det gjelder rare mannfolk så er min farfar også et klokkeeksempel på eksentrisk herremann....han kom kjørende her en dag og det var en snodig bass/dunkelyd som hørtes godt før bilen stoppa utenfor her..

Og "musikken" var da CD med diverse båtmotorlyder...jeg gir meg snart enda over.heheheheh...

Gjest irismor
Skrevet

Hahaha kult.

Spør hvor han har kjøpt cd`n så kan jeg kjøpe en til vaktmesteren. =0)

Skrevet

Han lasta vist ned på internett gamlingen :-)))))

Skrevet

Det vokser så sinnsykt fort! For å få en pen og tett plen, må man nok klippe så ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...