Gå til innhold

I går ordnet jeg barnevogna, vaska trekkene og vaska hele vogna, så alt er klart til den lille som skal ta den i bruk:-)

Anbefalte innlegg

Fikk virkelig "ånden" over meg i går og vaska ned vogna som jeg kjøpte brukt av noen. 2006 modell simo med vendbart understell.

Vil ha den med vår lukt i og at den er ren og pen til babyen kommer.

Vaska alle trekka som gikk an å ta av i maskina og de lukter jo himmelsk nå :-) Idag har jeg satt på maskin med babyklær og fryder meg av synet av de små plaggene som henger til tørk :-)

Merker redebygginga har tatt meg nå :-) 2,5 mndr til termin :-)

Har dere begynt å ordne sånn smått??

Fortsetter under...

Hehe...skjønner hvordan du har det.

Så og si alt er i hus hos oss og i går tok jeg av lappene på baby klærne slik at jeg kan vakse dem idag :)

Er så gøy...

For ein gong skyld er det faktisk moro å vaske klær..., babyklær:) Har også kjøpt oss vogn, bestillte på internett (lilleprinsen.no) og der var den 2000 kr billigare enn i butikk!! Trudde det var lang leveringstid men det tok ei veke:)

Guri....begynner uke 32 i morgen, og har enda en god del igjen før alt er i hus. Vognen er klar da...men resten mangler...kjennte at jeg også ble litt stresset nå..hehehe.

hehe, jeg vasket baby klær veldig tidlig.. 3mnd ell noe.. klarte ikke la vær:) får ta de en gang til kanskje, er jo ikke ny vasket nå.. tenkt å begynne med senge tøy nå snart og.. sengene er ferdig malt..

er uke 32..

gleder meg! og gruer meg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...