Gå til innhold

Erfaringer med Brio Kombi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en brio kombi, første vogna jeg kjøpte. Har brukt den til to unger nå, så har en del erfaring =)

Positivt: Den er super som babyvogn, har gode fjæringer og er lun. Kan kjøre med den på alle underlag, uten at den rister for mye (nå har vi ikke gått i skogen med den da, men ulendt terreng fra babyene var ganske små). Den er god å sove i, både bred og lang nok til at den for oss har holdt ut soveperioden til eldste, og nok gjør det til minsten også.

Vi har hardbagen, og den har vi vært veldig fornøyd med bortsett fra at den kunne vært litt lengre. Men den holdt i 5 mnd til våre store barn, så det var nok for oss. Supert å kunne ta den ut av vognen så lett, vi brukte den mye å sove i både inne og ute den første tiden.

Negativt: Den er TUNG og stor. Noe herk å få inn og ut av bilen - nå til minsten har vi hatt en teutonia timmy trille i tillegg som jeg har hatt med i bilen. Stor plass tar den også, så blir ikke plass til mye annet.

Kvaliteten har vært så som så, vi har vært litt uheldig med vår vogn.

Vår er blitt veldig skral og skranglete, i fester og i håndtaket - siden vi mye av tiden har hatt andre vogner i tillegg så føler jeg egentlig at en så dyr vogn burde tåle mer enn den har gjort.

Kjenner mange som har brio og som synes kvaliteten er veldig bra og som aldri har hatt problemer med den, så er vel kanskje bare vi som har vært uheldige.

Siden den er såpass stor og tung har vi gått over til en lettere vogn når ungene har passert 10-11 mnd. Til minsten har vi som sagt hatt en ekstra hele tiden.

Nå skal den være med minsten opp i bhg som sovevogn, og der blir den nok i 2 år. Så vi har brukt vår mye da, og sånn i bunn og grunn synes jeg den har vært et godt kjøp for vår del.

Kort oppsummert: Super til babyer, men du får helt sikkert lyst på en mindre og lettere vogn når ungen vokser til =)

Har du sett på brio happy? Den er mindre og lettere, og kan brukes både som kombivogn med bag i og med egen bagdel. Tror kanskje den er ett vel så godt kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...