Gå til innhold

hei jenter jeg har hvert på ul i dag blei fyttet fra 30 okt til 23 okt det var godt å inni meg lå det en ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten gutt til da får jeg 2 gutter har en på 16 månder..håper alle har det fint jeg er lei varmen allerede det var en voldsomm varme som har kommet

Skrevet

Så flott;) Det er alltid bra å vite at man har mindre tid igjen, hehe! Jeg ble satt fra 16.sept. til 5. okt. så den var litt sur! Men nå er jeg vant med det;) Bare 4 mnd. igjen, hehe... Vi vet ikke kjønnet siden de ikk kunne se det, men det er like greit. Spennende å vente også:) Det er fryktelig varmt ja! Men det er litt digg;)

Skrevet

Gratulerer med prinsen :)

Er greit når man blir flyttet den veien!!!

Kom over ett billig basseng med plass til to voksne så da burde det være plass til ei høygravid hval oppi der, så skal bestille det i dag, bor på landet med bare ei gammal skrulle til nabo så er ikke så farlig med publikum heller, er egentlig glad i varme men nå holder jeg den ikke ut og værre skal det bli :S

Skrevet

hei jenter ja det er fryktelig varmt holder ikke ut jeg sover ute om natta jeg på varandaen hehe får ikke puste jeg..det er grusomt har et basseng på 6000liter med plass til 12 stk oppi det skal jeg få opp så fort som mulig...nei vi må tåle dette huff det er ikke greit når det blir for varmt heller vi får holde oss i skyggen..håper alt går bra me dere alle sammen lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...